رامادا پلازا منام

ramada plaza menam

معرفی و تصاویر

هتل رامادا پلازا منام 5* (ramada plaza menam)

 

واقع در بانکوک، ۶٫۲ کیلومتری دو پارک لامفینی، میدان رامادا توسط ویندهام بانکوک منام ریورساید، دارای فضای بیرونی، پارکینگ اختصاصی، une salle de sport و un jardin است. در سالن مشترک 5 اتاق پیشنهاد شده است و موقعیت آب و هوا حفظ شده است و اتصال وای فای رایگان و موقعیت مکانی خصوصی است. اگر می خواهید سونا را دور بریزید، لطفاً انیمیشن و خدمات آن را با ما در میان بگذارید.

 

اتاق‌های کمتری در اتاق شما، مانند اسلحه‌ها. در Chambre du Ramada Plaza by Wyndham Bangkok Menam Riverside، جایگاه ویژه‌ای در دفتر و تلویزیون d’une وجود دارد. Tous les hébergements comprennent در سالن سکه.

 

در میانه قاره قاره، aéricain و Anglais/Irlandais چالش را کامل می کنند. رستوران Le restaurant du Ramada Plaza by Wyndham Bangkok Menam Riverside غذاهای غیرعادی، کانتونیز و چینو سرو می‌کند. دسرها جدا و حلال جدا فروخته می شود.

 

L’hôtel comporte در مرکز کاردار و un bain à remous sur place. در فرانسه، آنگلا، تایلند و چینوا، پرسنل پذیرش 24 ساعته/24 pourra vous aider à planifier votre séjour را انجام می دهند.

 

Le Ramada Plaza by Wyndham Bangkok Menam Riverside در 6.4 کیلومتری Maison de Jim Thompson و 6.8 کیلومتری از مرکز تجاری MBK Center واقع شده است. L’aéroport International Don Muang de Bangkok، پروژه le plus، در فاصله 29 کیلومتری. L’établissement شما را از بهترین خدمات ممکن اطمینان می دهد.

مشخصات

مشخصات تماس