ریمبا بای ایانا

RIMBA BY AYANA

معرفی و تصاویر

ریمبا بای ایانا 5* (RIMBA BY AYANA)

 

RIMBA by AYANA Bali یک اقامتگاه 5 ستاره با 12 استخر روباز، سالن بدنسازی و 19 گزینه غذاخوری است. این ریزورت دارای میز پذیرش 24 ساعته است و دارای اتاق‌های مبله با منظره‌ای زیبا از مناظر گرمسیری است. وای فای رایگان در همه مناطق از جمله در اتاق های مهمان در دسترس است.

هر اتاق دارای تهویه مطبوع در RIMBA by AYANA Bali دارای بالکن خصوصی است و مجهز به مینی بار و تلویزیون LED است. یک دستگاه پخش DVD در صورت درخواست در دسترس است. حمام اختصاصی دارای وان و حمام رایگان و تجهیزات دندانپزشکی است. در برخی از اتاق‌های انتخابی، دسترسی مستقیم به استخر تالاب و درهای متصل به هم وجود دارد.

تفرجگاه با 20 دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین‌المللی Ngurah Rai و 15 دقیقه رانندگی تا منطقه Jimbaran که مجموعه‌ای از رستوران‌های غذاهای دریایی تازه را می‌توان یافت، فاصله دارد.

مهمانان RIMBA by AYANA Bali از دسترسی اولویت‌دار به نوار معروف راک و مرکز اسپا و سلامتی در AYANA Resort Bali برخوردار هستند. این اقامتگاه همچنین خدمات شاتل رایگان به مرکز خرید Bali Collection و همچنین AYANA Resort Bali ارائه می دهد. زمین بازی کودکان، مرکز تجاری و میز تور از جمله امکانات می باشد. Union Pay در اینجا پذیرفته می شود.

در میان گزینه‌های غذاخوری، Ah-Yat Abalone در غذاهای اصیل چینی تخصص دارد، در حالی که رستوران Toge انواع غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کند. غذاخوری در اتاق از طریق سرویس اتاق امکان پذیر است. به عنوان جایگزین، میهمانان می توانند از صبحانه در هتل خواهر، رستوران پادی AYANA Resort لذت ببرند.

کارکنان RIMBA by AYANA Bali به زبان های انگلیسی، ماندارین، ژاپنی، کره ای، روسی و بهاسا اندونزی صحبت می کنند.

مشخصات

مشخصات تماس