زیوولا فی فی

zeavola phi phi

معرفی و تصاویر

هتل زیوولا فی فی 5* (zeavola phi phi)

Zeavola تعریف لوکس پابرهنه و یکی از پایدارترین هتل‌های تایلند است: این اقامتگاه جذاب یک استراحتگاه جنگلی است و مضمون آن یک دهکده تایلندی مربوط به بیش از 30 سال پیش است، بدون از دست دادن تمام امکانات و خدمات یک هتل 5 ستاره معمولی. . ویلاهای با سقف چمن با چوب ساج با تأثیرات سنتی تایلندی و حس روستایی جذاب ترکیب شده است. در اینجا شیرهای طلایی و سنگ مرمر سفید پیدا نخواهید کرد. همراه با جنگل های استوایی، مسیرهای شنی آن، و زائولیان های اصیل چیزی است که جرقه جادو را خواهد زد.

Zeavola در ساحل شمال شرقی فی فی دون واقع شده است و فقط با قایق قابل دسترسی است. دور از شلوغی تونسای، دهکده اصلی و اسکله جزایر فی فی. هیچ خیابان، ماشین و موتوری وجود ندارد.

Zeavola’s، Zann Zanook Activity و مرکز غواصی 5 ستاره Padi غواصی حرفه ای را ارائه می دهند. آنها همچنین تورهای جزیره پرش و غواصی را راهنمایی کردند. مرکز فعالیت تجهیزات ورزشی رایگان ارائه می دهد تا مهمانان بتوانند در ساحل والیبال یا فریزبی بازی کنند یا از کایاک رایگان لذت ببرند.

قبل از رزرو، مطمئن شوید که پروازهای شما مطابق با ترانسفر قایق ما باشد. این اقامتگاه توصیه می‌کند که مسافران بین‌المللی یک روز قبل و بعد از حرکت در سرزمین اصلی برنامه ریزی کنند. این به کاهش استرس سفر و هرگونه تغییر جدول زمانی مرتبط با آب و هوا کمک می کند.

مشخصات

مشخصات تماس