سنتارا گرند کرابی

centara grand krabi

معرفی و تصاویر

هتل سنتارا گرند کرابی 5 * (centara grand krabi)

 

خدمات در سطح جهانی را در Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi تجربه کنید

سنتارا گرند بیچ که در خلیج خصوصی Pai Plong قرار دارد، دارای گزینه‌های غذاخوری در کنار ساحل، 2 استخر روباز و اسپا است. اتاق‌های آن دارای بالکن خصوصی با چشم‌انداز باغ یا اقیانوس هستند.

 

Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi یک شاتل رایگان با قایق تندرو به اسکله Nopparathara ارائه می دهد. فرودگاه بین المللی کرابی 40 دقیقه با ماشین فاصله دارد. ترانسفر فرودگاهی را می توان با هزینه اضافی ترتیب داد.

 

اتاق های Grand Centara با مبلمان مدرن تایلندی تزئین شده اند. هر اتاق مجهز به فضای استراحت، تلویزیون کابلی، گاوصندوق و مینی بار نیز می باشد. برخی اتاق‌ها حمام آبگرم در فضای باز دارند.

 

مرکز ورزش های آبی فعالیت هایی مانند قایقرانی و موج سواری را ارائه می دهد. میهمانان می توانند در مرکز تناسب اندام ورزش کنند یا از فروشگاه هدیه سوغاتی بخرند. Centara Grand Resort همچنین دارای یک باشگاه کودکان و یک میز تور است.

 

صبحانه بوفه در رستوران لوتوس کورت سرو می شود که موسیقی زنده منظمی نیز دارد. مناظر دریا با غذاهای تایلندی و غذاهای دریایی در رستوران روباز Suan Bua همراه است. نوشیدنی‌های تازه، میان‌وعده‌های بعد از ظهر و منوی شام در کلاب ساحلی ساحلی و بیسترو موجود است.

 

ما یک سرویس شاتل رایگان از اسکله Nopparatthara به خلیج خصوصی خود در Centara Grand Resort & Spa با قایق تندرو خود در زمان های برنامه ریزی شده در طول روز ارائه می دهیم.

 

موقعیت منحصر به فرد استراحتگاه تنها از طریق پارک دریایی با قایق شاتل قابل دسترسی است. استراحتگاه امکان انتقال با قایق خصوصی را با پرداخت هزینه اضافی یا شاتل رایگان برنامه ریزی شده ارائه می دهد.

مشخصات

مشخصات تماس