فایو پالم جمیرا

Five palm jumeirah beach

معرفی و تصاویر

هتل فایو پالم جمیرا دبی در نقطه عطفی از تنه نمادین پالم جمیرا قرار گرفته است. این هتل را می توان به عنوان یکی از هتل های پنج ستاره ساحلی دبی معرفی کرد که دارای ساحل اختصاصی هم می باشد. هتل در 1 مارس 2017 احداث گردیده و اکنون به عنوان یکی از بهترین هتل های دبی معرفی می شود.

 

اتاق های هتل فایو پالم جمیرا دبی با فضایی بسیار شیک و زیبا، طراحی شده و در انتظار پذیرایی از گردشگران می باشند. این هتل در مجموع 470 اتاق و سوئیت میهمان دارد که در 16 طبقه پراکنده شده اند. تم رنگ بندی اتاق های هتل روشن است که با دکوراسیون ساده، راحتی بیشتری را هنگام اقامت به شما منتقل می کنند. 

از دیگر امکانات هتل فایو پالم جمیرا می توان به سونا، جکوزی، حمام ترکی، خدمات اسپا و ماساژ، پارکینگ اختصاصی، میز پذیرش 24 ساعته، میز تور، خدمات نگهداری کودکان، محل بازی کودکان، کادر ویژه سرگرمی، شبکه‌های تلویزیونی متنوع، خدمات خشکشویی و همچنین مرکز تجاری جهت برگزاری جلسات و کارهای اداری اشاره کرد.

رستوران‌های هتل فایو پالم جمیرا

رستوران های هتل فایو پالم جمیرا با بهره مندی از سرآشپزهای بین المللی به ارائه بهترین غذاها و نوشیدنی ها می پردازد. برخی از رستوران های هتل فایو پالم عبارتند از:

  • رستوران BLVD on One: به صورت بوفه و منویی به ارائه غذاهای بین المللی می پردازد.
  • رستوران Cinque: به صورت منویی به ارائه غذاهای ایتالیایی می پردازد.
  • رستوران Maiden Shanghai: رستوران چینی هتل فایو پالم
  • بار The Penthouse: در طبقه 16 هتل فایو پالم قرار دارد و چشم انداز بسیار زیبایی از دبی دارد.
  • بار Praia: ارائه انواع غذاها و کوکتل های اروپایی، با اجرای DJ

مشخصات

  • : ۲۰۱۶

مشخصات تماس