فی فی کابانا

phi phi cabana

معرفی و تصاویر

هتل فی فی کابانا 4* (phi phi cabana)

 

در 12 جریب زمین با مناظر خیره کننده از خلیج تون سای و خلیج لو دا لوم مجموعه هتل فی فی جزیره کابانا. مهمانان با ارائه اتاق‌هایی که به سبک مدرن شرقی در شش ساختمان تزئین شده‌اند، می‌توانند از امکانات موجود در محل از جمله استخر بزرگ در فضای باز، اتاق اینترنت با وای‌فای رایگان و سه گزینه غذاخوری و بار لذت ببرند.

همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع هستند و مجهز به تلویزیون، صندوق امانات و یخچال و مینی بار هستند. حمام خصوصی دارای دوش آب گرم و سرد است. اتاق ها دارای منظره دریا یا باغ هستند.

بوفه صبحانه روزانه با غذاهای آمریکایی و آسیایی از ساعت 07:00 تا 10:00 در رستوران مایا سرو می شود. سایر گزینه های غذاخوری نیز در کافی شاپ Runtee و رستوران ساحلی تراس موجود است. بار و رستوران Jungle Beach که دقیقاً در ساحل قرار دارد، مهمانان را با فضایی معمولی با سرو نوشیدنی‌ها و غذاهای بین‌المللی با غذاهای دریایی تازه دعوت می‌کند.

اطلاعات شبانه روزی در پذیرش در دسترس است، جایی که کارکنان انگلیسی و تایلندی صحبت می کنند. ماساژ آرام بخش تایلندی و آروماتراپی نیز در این ریزورت موجود است.

این ملک 1.2 کیلومتر تا اسکله تون سای، 1.2 کیلومتر تا خلیج تون سای و 20 دقیقه پیاده تا خلیج رانتی فاصله دارد. ساحل Loh Moo Dee 1.7 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

مشخصات

مشخصات تماس