نوسا دوآ بیچ

Nusa Dua Beach Hotel

معرفی و تصاویر

نوسا دوآ بیچ (Nusa Dua Beach Hotel )

 

شما واجد شرایط تخفیف Genius در Nusa Dua Beach Hotel & Spa، بالی هستید! برای صرفه جویی در این ملک، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد شوید.

هتل بالی در مرکز Nusa Dua، هتل و اسپا ساحل Nusa Dua، اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع، مرکز تناسب اندام، وای‌فای رایگان و باغ دارد. هر اقامتگاه در استراحتگاه 5 ستاره دارای منظره باغ است و مهمانان می توانند از دسترسی به تراس و بار لذت ببرند. این اقامتگاه دارای سونا، کارکنان سرگرمی و باشگاه کودکان است.

در این ریزورت، همه اتاق ها دارای میز، تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی، ملحفه و حوله هستند. همه اتاق ها دارای صندوق امانات هستند، در حالی که اتاق های منتخب دارای بالکن هستند و سایر اتاق ها نیز منظره استخر دارند. تمام اتاق‌های مهمان کمد لباس و کتری در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

Nusa Dua Beach Hotel & Spa، بالی بوفه یا صبحانه حلال ارائه می دهد. در این اقامتگاه رستورانی خواهید یافت که غذاهای اندونزیایی، ژاپنی و تایلندی سرو می کند. گزینه های گیاهی، حلال و بدون گلوتن نیز می تواند درخواست شود.

Nusa Dua Beach Hotel & Spa، بالی دارای زمین بازی کودکان است. می‌توانید در استراحتگاه بیلیارد بازی کنید و این منطقه برای دوچرخه‌سواری محبوب است.

کارکنان آن که به زبان های انگلیسی، اندونزیایی، ژاپنی و چینی صحبت می کنند، همیشه آماده کمک در پذیرش هستند.

نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی Nusa Dua Beach Hotel & Spa، بالی شامل ساحل Samuh، Sofitel Bali Beach و Club Med Bali Beach است. نزدیکترین فرودگاه بین المللی Ngurah Rai است که در 10 کیلومتری اقامتگاه قرار دارد و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می دهد.

مشخصات

مشخصات تماس