هتل آیدین بی کویینز پالاس

Aydinbey Queen's Palace

معرفی و تصاویر

هتل آیدین بی کویینز پالاس 5* (Aydinbey Queen’s Palace)

 

Aydinbey Queen’s Palace & SPA دارای مرکز تناسب اندام، باغ، تراس و بار در بلک است. این هتل 5 ستاره با Wi-Fi رایگان، خدمات اتاق و میز پذیرش 24 ساعته ارائه می دهد. این هتل دارای استخر روباز، استخر سرپوشیده، کلوپ شبانه و باشگاه کودکان می باشد.

این هتل اتاق هایی با تهویه مطبوع با میز، کتری، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، بالکن و حمام اختصاصی با دوش در اختیار مهمانان قرار می دهد. در Aydinbey Queen’s Palace & SPA، هر اتاق با ملحفه و حوله مجهز شده است.

مهمانان اقامتگاه می توانند از صبحانه بوفه لذت ببرند. در Aydinbey Queen’s Palace & SPA رستورانی خواهید یافت که غذاهای ایتالیایی، مدیترانه ای و غذاهای دریایی سرو می کند. گزینه های گیاهی، حلال و بدون گلوتن نیز می تواند درخواست شود.

در هتل مهمانان می توانند از سونا و حمام ترکی استفاده کنند. در Aydinbey Queen’s Palace & SPA می‌توانید تنیس روی میز و دارت بازی کنید و کرایه ماشین نیز در دسترس است.

ساحل Kadriye در 2.7 کیلومتری هتل و پارک موضوعی The Land of Legends در 1.4 کیلومتری هتل قرار دارد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیا است که در 31 کیلومتری Aydinbey Queen’s Palace & SPA قرار دارد.

مشخصات

مشخصات تماس