هتل ترزینی پالاس

Trezzini Palace

معرفی و تصاویر

هتل ترزینی پالاس 5* (Trezzini Palace)

کاخ ترزینی بازتابی از سنت پترزبورگ امپراتوری است، با اشراف، ظرافت و وقار. Trezzini Palace یک هتل پنج ستاره مجلل برای کسانی است که برای تجمل ارزش قائل هستند و می توانند از آن لذت ببرند. کاخ ترزینی موزه ای است که روح و مهمان نوازی دوران پترین را حفظ کرده است.

همه به یک پیله دنج برای استراحت نیاز دارند. هتل Trezzini Palace مکان مناسبی برای مسافرانی است که می خواهند در طول اقامت خود در سن پترزبورگ باتری های خود را شارژ کنند. هتل Trezzini Palace که به خاطر محیط رمانتیک و نزدیکی به رستوران‌ها و جاذبه‌های دیدنی معروف است، به شما امکان می‌دهد بهترین‌هایی را که سنت پترزبورگ ارائه می‌دهد، به‌طور کامل تجربه کنید.

وای فای رایگان به مهمانان ارائه می شود و اتاق های هتل Trezzini Palace دارای مینی بار و تهویه مطبوع هستند.

 

در طول اقامت خود می توانید از خدمات هتل از جمله دربان و روم سرویس بهره مند شوید. مهمانان هتل Trezzini Palace نیز می توانند از صبحانه موجود در هتل استفاده کنند. پارکینگ رایگان در اختیار مسافران با وسایل نقلیه است.

 

هنگام اقامت در هتل Trezzini Palace، از Feel yourself Russian (0.6 کیلومتر) و Palace Bridge (0.9 کیلومتر)، از معروف ترین جاذبه های سنت پترزبورگ دیدن کنید.

 

می خواهید طعم شاورما را بچشید؟ به یکی از رستوران های مجاور مانند Bekitzer بروید.

 

سنت پترزبورگ همچنین به خاطر موزه های هنری معروف خود از جمله موزه ارمیتاژ، ساختمان ستاد کل و ارارتا که بسیار نزدیک به هتل ترزینی پالاس هستند، شناخته شده است.

 

چه برای تجارت، چه برای تفریح ​​یا هر دو سفر کنید، هتل Trezzini Palace اقامت شما در سنت پترزبورگ را فراموش نشدنی خواهد کرد.

مشخصات

مشخصات تماس