Renaissance Moscow Monarch Center

Renaissance Moscow Monarch Center

معرفی و تصاویر

هتل رنسانس مسکو 5* (Renaissance Moscow Monarch Center)

 

هتل 5 ستاره Renaissance Moscow Monarch Center در 4.8 کیلومتری حروف اول GUM، صرافی و آسانسور ارائه می‌دهد. میهمانان می توانند زمانی را برای استراحت در یک استخر سرپوشیده بگذرانند یا از جکوزی، امکانات سونا، و استخر سرپوشیده در هتل که درست در نزدیکی باشگاه بابای قرار دارد، تحسین کنند.

اتاق‌های مهمان مجهز به مبل و میز کار و همچنین پنجره‌های عایق صدا برای راحتی میهمانان هستند. برخی از واحدهای این هتل مسکو شامل مایکروویو، کتری برقی و یخچال هستند.

مرکز سلطنتی رنسانس مسکو صبحانه را در رستوران ارائه می دهد. رستوران تایلندی پاتارا درست در هتل غذاهای تایلندی سرو می کند.

در اقامتگاه، مهمانان می توانند از کلاس های تناسب اندام که در استودیو تناسب اندام ارائه می شود نیز بهره مند شوند. یک منطقه سلامتی مطمئناً اقامتی عالی را ایجاد می کند. مسافران تجاری می توانند از مرکز تجاری ارائه شده در محل استفاده کنند.

این اقامتگاه در منطقه «حلقه حمل‌ونقل سوم» مسکو، 2.6 کیلومتر با مکان‌های تفریحی مانند «تئاتر Satire» واقع شده است. بنای یادبود سنت پانتلیمون در فاصله نزدیکی از مرکز سلطنتی رنسانس مسکو و فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو در 30 کیلومتری قرار دارد. می توانید به راحتی کرملین مسکو را در 4.8 کیلومتری این ملک پیدا کنید.

مشخصات

مشخصات تماس