پالم پارادایز

Hotel Palm Paradise Resort

معرفی و تصاویر

هتل پالم پارادایز 3* (Hotel Palm Paradise Resort)

هتل Palm Paradise Resort 3 * یک مجموعه کوچک از ساختمان اصلی و چند ویلا کوچک است. قلمرو هتل بسیار زیبا و مرتب است. گیاهان گرمسیری واقعا یک مقدار زیادی کاشته شده است. مسیرهای در حیاط با کاشی های پیاده رو پوشیده شده است، و در کنار ویلا ها و ساختمان اصلی تخت گل های زیبا هستند. بخش قابل توجهی از حیاط هتل توسط استخر شنا می شود.

فرودگاه بین‌المللی کرابی تنها 40 دقیقه از Palm Paradise Resort فاصله دارد، جایی که می‌توانید با خیال راحت به کاوش در بسیاری از جزایر نزدیک از طریق قایق دم بلند بپردازید یا به صخره‌نوردی در Railay بروید.

 

همه اتاق‌های Palm Paradise Resort دارای طراحی‌های معاصر هستند و با مبلمان و نقاشی‌هایی با نورهای رنگی تزئین شده‌اند. هر اتاق به خوبی مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون کابلی، پخش کننده دی وی دی و کامپیوتر با دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان است

مهمانان می توانند از ماساژ آرامش بخش لذت ببرند یا در استخر هتل با جت های جریان برق آب شنا کنند. یا می توانید دوچرخه کرایه کنید و شهر و جاذبه های آن را با سرعت دلخواه خود کشف کنید.

از دیگر امکانات استراحتگاه می توان به خدمات میز تور برای برنامه های گشت و گذار و تورها اشاره کرد، در حالی که اجاره ماشین، جیپ و موتور سیکلت نیز در دسترس است.

سواحل هتل

خط ساحلی این هتل کاملا دور از دسترس است. اما نه خیلی زیاد که موجب ناراحتی می شود مهمانان در Palm Paradise Resort 3 * می توانند از سواحل Ao Nang و یا برای مثال Nopparattara دیدن کنند. در هر دو مورد، استراحت راحت برای گردشگران تضمین شده است.

آنچه که Krabi (تایلند) را متمایز می کند دریای نسبتا شفاف و آرام گرم است. بررسی های مربوط به بقیه در این روستا با گردشگران در درجه اول خوب است، زیرا در اینجا شما می توانید به راحتی از خواب آفتاب و شنا استفاده کنید.

آون ننگ

ساحل مرکزی روستای Ao Nang طول حدود یک و نیم کیلومتر است. در جنوب آن با سنگهای زیبا پایان می یابد و در شمال – با سنگ قبر. ساحل نوار در اینجا در غار بسیار گسترده و پوشیده شده با شن و ماسه خوب است. در ساحل Ao Nang، بسیاری از کافه ها و رستوران ها وجود دارد. همچنین، گردشگران فرصت خرید یک سفر قایق به سواحل همسایه یا جزایر دارند. قیمت این سرویس در حدود 100-300 بات در یک جهت است.

 

 

نپاپاراتارا

غروب دریا بسیار زیبا و به سادگی طبیعت با شکوه چیزی است که Palm Paradise Resort 3 * مهمانان مطمئنا تحسین می شود. ساحل Nopparattara، مانند Ao Nang، همچنین با ماسه پوشیده شده و توسط کوه های زیبا احاطه شده است. شنا در این مکان بسیار راحت نیست، زیرا دریا در اینجا دریاچه است. بسیاری از گردشگران از این ساحل در جزر و مد دریایی دیدن می کنند تا تعداد زیادی از خرچنگ های محلی را از بین بسپارند. گاهی اوقات آب Nopparattara تا کنون می رود تا مسافران بتوانند به نزدیکترین جزایر دریا بروند.

مشخصات

مشخصات تماس