پارک رویال بیچ

park royal beach

معرفی و تصاویر

هتل پارک رویال بیچ 5* (park royal beach)

 

از خدمات باکلاس هتل PARKROYAL Penang Resort لذت ببرید

شما از این فرار استوایی در استراحتگاه باشکوه PARKROYAL Penang، واقع در امتداد ساحل زیبای Batu Ferringhi لذت خواهید برد. این مجموعه هتل 5 ستاره با بهره مندی از موقعیت ممتاز در فاصله کوتاهی از بازار شبانه Feringghi و 30 دقیقه در مسیر تا جورج تاون، ترکیبی عالی از راحتی و آرامش را به شما ارائه می دهد.

برای یک تجربه آشپزی واقعا فراموش نشدنی، می‌توانید رستوران‌ها و بارهای مجموعه هتل، از جمله آشپزخانه آسیایی دارچین، le Gustoso و Gustoso By The Beach را برای غذاهای خوشمزه ایتالیایی، le Javana Lounge، le Passion Garden و le کشف کنید. نوار غروب با یک نوشیدنی استراحت کنید و منظره باشکوه دریا را تحسین کنید.

فعالیت ها و تاسیسات متنوعی مانند سالن ورزشی Zab Lab، کلوپ کودکان آمازونیا، پارک آبی Amazonia Splash و بسیاری دیگر در اختیار شما هستند. شما همچنین می توانید منابع خود را در آبگرم St. گریگوری که درمان های مختلف صورت و بدن را انجام می دهد.

مقصد نهایی برای فرار از مناطق گرمسیری، این مکان مکانی ایده آل برای کشف میراث فرهنگی غنی و زیبایی طبیعی جزیره است. این مجموعه هتل با 310 اتاق و سوئیت مبله شده با سلیقه، در مجاورت مکان های اکوتوریسمی ارزشمند مانند مزرعه پروانه d’Entopia، باغ ادویه گرمسیری و پارک موضوعی ESCAPE واقع شده است.

مشخصات

مشخصات تماس