پولمن کریک سیتی سنتر

pullman klcc

معرفی و تصاویر

هتل پولمن کریک سیتی سنتر 5* (pullman klcc)

 

مزایای یک درمان VIP به لطف خدمات انحصاری موسسه Pullman Kuala Lumpur City Center Hotel & Residences

هتل Pullman Kuala Lumpur City Centre & Residences که درست روبروی مرکز تجاری پاویلیون کوالالامپور قرار دارد، اقامتگاه‌های مدرن با اتصال وای‌فای رایگان در تمام محل‌های خود ارائه می‌دهد. دارای 2 بار، 4 رستوران و یک استخر روباز.

همه اتاق ها مجهز به تجهیزات مدرن، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت، مینی بار و فلات/دیگ بخار هستند. برخی از اجزای یک سالن سکه. حمام خصوصی آنها مجهز به وان و دوش جداگانه است.

رستوران سداپ که تمام روز باز است، ترکیبی از مکان‌های محلی و بین‌المللی را سرو می‌کند. شما می توانید غذاهای چینی را در رستوران Red بچشید، در حالی که در l’Enju از غذاهای ژاپنی استفاده خواهید کرد. نوشیدنی ها و کوکتل ها در Blu Bar & Cigars و بار Terrace Pool موجود است.

شما این فرصت را خواهید داشت که در اتاق ورزش ورزش کنید یا در کنار استخر استراحت کنید. کوچکترین آنها می توانند در مینی کلاب بازی کنند و خدمات نگهداری از کودکان با پرداخت هزینه اضافی تضمین می شود. این مؤسسه همچنین اتاق‌های جلسه مجهز و همچنین سرویس ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

هتل Le Pullman Kuala Lumpur City Centre & Residences در 3 کیلومتری تورهای پتروناس و 550 متری ایستگاه Raja Chulan MRT واقع شده است. محله بوکیت بینتانگ با چند دقیقه پیاده روی قابل دسترسی است و فرودگاه بین المللی کوالالامپور در 66 کیلومتری آن واقع شده است.

مشخصات

مشخصات تماس