چائوکو فی فی

chaokoh phi phi

معرفی و تصاویر

هتل چائوکو فی فی 4 * (chaokoh phi phi)

 

هتل چائوکو فی فی و ریزورت- SHA Extra Plus که در کنار ساحل با چشم‌اندازهای پانوراما از دریا قرار دارد، اقامتگاه‌هایی در فی فی دان ارائه می‌دهد. میهمانان می توانند از منظره غروب آفتاب در حین لذت بردن از استخر روباز لذت ببرند. غذاهای لذیذ و نوشیدنی های گوارا هر روز در رستوران هتل سرو می شود. همه مهمانان به وای فای رایگان در سراسر ملک دسترسی دارند.

بیشتر به سبک چوبی تزئین شده است، هر اتاق خواب دارای یک تلویزیون صفحه تخت و گزینه های تخت راحت است. حمام اختصاصی مجهز به امکانات دوش است. برخی واحدها همچنین یک قسمت نشیمن برای استراحت و استراحت مهمانان ارائه می دهند. امکانات اضافی شامل دمپایی، لوازم آرایش رایگان و سشوار است.

میز تور و اطلاعات در محل می تواند به مهمانان در ترتیبات گشت و گذار در اطراف جزیره کمک کند. بلیط قایق و ترانسفر بین سرزمین اصلی و جزایر مجاور به استراحتگاه نیز می تواند با هزینه اضافی ترتیب داده شود.

میهمانان می توانند از فعالیت های مختلف در اطراف لذت ببرند، از جمله غواصی، غواصی و ماهیگیری. اسکله تون سای 350 متر از هتل چائوکو فی فی و ریزورت SHA Extra Plus فاصله دارد، در حالی که خلیج لوه دالوم 1.4 کیلومتر فاصله دارد.

مشخصات

مشخصات تماس