کورت یارد بای مریوت

Courtyard by Marriott

معرفی و تصاویر

کورت یارد بای مریوت (Courtyard by Marriott )



Courtyard by Marriott Bali Seminyak یک استراحتگاه مجلل در فاصله 5 دقیقه پیاده روی از ساحل Seminyak ارائه می دهد. این هتل دارای استخر روباز، مرکز تناسب اندام و اسپا است و سرویس رفت و برگشت رایگان به ساحل سمینیاک را ارائه می دهد. یک رستوران در محل موجود است، در حالی که WiFi به صورت رایگان در همه مناطق در دسترس است.

اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع که دارای فضای داخلی مدرن هستند، دارای تلویزیون کابلی صفحه تخت، پایه آی‌پاد و گاوصندوق است. میهمانان می توانند در تراس یا بالکن خصوصی استراحت کنند و از چشم انداز فضای سبز لذت ببرند. مینی بار و کتری برقی نیز از جمله امکانات رفاهی اتاق هستند.

Courtyard by Marriott Bali Seminyak 15 دقیقه با ماشین تا میدان Seminyak و خیابان Oberoi فاصله دارد، در حالی که فرودگاه بین المللی Ngurah Rai 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

این هتل با پذیرش 24 ساعته، امکانات نگهداری چمدان و امکانات جلسه/ضیافت در محل دارد. کارکنان می توانند ترانسفر فرودگاهی، اجاره خودرو و خدمات نگهداری از کودکان را با هزینه اضافی ترتیب دهند. خدمات خشکشویی نیز ارائه می شود.

رستوران Seminyak Kitchen و بار استخر انواع غذاهای بین المللی را سرو می کنند. غذاها را نیز می‌توانید در خلوت اتاق‌های مهمان میل کنید.

زوج ها به طور خاص این مکان را دوست دارند - آنها به آن برای یک سفر دو نفره امتیاز 9.3 دادند.

مشخصات

مشخصات تماس