د استاندارد مالدیو

the standard maldives

معرفی و تصاویر

هتل د استاندارد مالدیو 5 * (the standard maldives)

 

ترکیبی منحصر به فرد از آرامش، دوستیابی و ماجراجویی، مؤسسه استاندارد، Huruvalhi Maldives مکانی ایده آل برای یک گریز رمانتیک، اقامت در میان دوستان یا تعطیلات خانوادگی است. هر یک از 115 ویلا دارای تراس خصوصی و استخر کوچک خود هستند. تعدادی از آنها به صورت خلبان هستند یا در جلوی دریا نصب شده اند. با فعالیت هایی مانند غواصی توبا در صخره های حفاظت شده هتل، قایق سواری تفریحی، غواصی و غیره می توانید روزهای خود را به کاوش در زیبایی های طبیعی جزیره بگذرانید. می‌توانید با درمان‌های آبگرم مجلل در اسپای استاندارد، که شامل یک حمام عمومی، یک حمام معطر، یک برنامه یوگا و ۹ اتاق خصوصی درمانی است، استراحت کرده و تجدید قوا کنید. از صبح تا عصر، می‌توانید در چندین رستوران، کولا که تمام روز باز است، باربیکیو شاک در کنار دریا یا رستوران مالدیویی معتبر در خلبانان گودوگودا، غذا را دوباره بسازید. سپس می‌توانید شب را در Beru Bar به پایان برسانید، دیسکوی خلبانان با کف شیشه‌ای، که میزبان شب‌های کارائوکه، شب‌های فیلم، کلاس‌های کوکتل‌سازی و موارد دیگر است.

 

همه ویلاها از تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، دیسکو وان حمام، دیوار فعالیت شامل تجهیزات غواصی با توبا، وان نوری خاص و مینی بار بهره می برند. آنها همچنین مجهز به دستگاه اکسپرس دالمیر، محفظه بلوتوث قابل حمل، سوکت های جهانی، سوکت های USB و گاوصندوق الکترونیکی هستند. لوازم بهداشتی رایگان مانند شامپو، شامپو بعد از شامپو، ژل دوش و همچنین کیت های دندانپزشکی و اصلاح را دور بریزید.

 

تمام فرمول های وعده های غذایی شامل وعده های غذایی است که به صورت بوفه در رستوران اصلی Kula سرو می شود. برای هر رزروی که شامل همه چیز می شود، هنگام رزرو، شام در گودوگودا یا باربیکیو شاک گنجانده می شود.

 

مؤسسه استاندارد، Huruvalhi Maldives در 35 دقیقه هوایی از فرودگاه بین‌المللی ماله قرار دارد (هزینه‌های اضافی برای همه ترانسفرها اعمال می‌شود). شما باید تمام اطلاعات مربوط به پروازهای ورودی و خروجی خود را حداقل 4 روز قبل از ورود خود ارائه دهید تا طبق آن ترانسفر ترتیب داده شود.

مشخصات

مشخصات تماس