هالیدی این کنووما

holiday inn kandooma

معرفی و تصاویر

هتل هالیدی این کندووما 4 * (holiday inn kandooma)

 

هتل هالیدی این ریزورت کندووما مالدیو تجربه ای بی نظیر و به یاد ماندنی را به شما ارائه می دهد.

 

مجتمع جزیره ای معاصر ما یک بهشت ​​گرمسیری است. این هتل تنها 45 دقیقه با ماشین از فرودگاه بین المللی Velana de Malé فاصله دارد. 154 ویلا بزرگ و مدرن را برای خلبان، در ساحل یا در باغ پیشنهاد می کند. آنها منظره ای خیره کننده از دریای درخشان مالدیو و ساحل حفاظت شده اطراف استراحتگاه را ارائه می دهند.

 

ویلاهای بزرگ ما که در نزدیکی مکان‌های غواصی و مکان‌های موج‌سواری مشهور جهان قرار دارند، به ساحل، اقیانوس یا تالاب دسترسی دارند. برای خانواده ها، ویلاهای 2 و 3 خوابه تمام فضای لازم برای سرگرمی و آرامش را ارائه می دهند. آنها همچنین به شما این امکان را می دهند که کاندوما فوشی، جزیره بهشتی ما را کشف کنید.

 

والدین می توانند به لطف دوره های غواصی PADI Bubblemaker، دوره های کارآموزی موج سواری یا آموزش شنا، فرزندان خود را وارد زندگی سرد در جزیره کنند. باشگاه کودکان کندو فعالیت های آموزشی و تفریحی روزانه را ارائه می دهد. به لطف خط مشی اقامت رایگان و غذای کودکان در Holiday Inn، شما همیشه ماجراجویی گرمسیری خود را با هیجان به یاد خواهید آورد.

 

مجموعه هتل دارای 3 رستوران و 4 بار است که طیف وسیعی از غذاهای لذیذ و همچنین عصرانه‌های موضوعی و گزینه‌های ناهارخوری خصوصی را برای لذت بیشتر غذا ارائه می‌کنند.

 

شما از آفتاب لذت خواهید برد و می توانید در بسیاری از فعالیت های مخصوص ماجراجویی یا آرامش شرکت کنید. شما می توانید با راهنمایی کارکنان مرکز غواصی 5 ستاره Kandooma دارای گواهینامه PADI، گشت و گذار کنید یا گنجینه های دریا را کشف کنید. همچنین می‌توانید از درمان‌های آبگرم آرامش‌بخش در آبگرم Kandooma by COMO Shambhala لذت ببرید. مجموعه هتل ما با تجارب خصوصی غذا و مراسم تجدید نذر، برای یک سفر عاشقانه ایده آل است.

مشخصات

مشخصات تماس