الخلیخ گرند پالاس

Al Khaleej Grand Hotel

معرفی و تصاویر

 

هتل الخلیج پالاس دبی (Al Khaleej Palace)

 

یک هتل چهار ستاره در منطقه دیره – بنی یاس دبی در کشور امارات است . قیمت رزرو تور و اتاق در هتل 4 ستاره الخلیج پالاس دبی بسته به تاریخ متفاوت و در از طریق شرکت فصل پاییزی سفر  قابل استعلام است. نزدیک ترین مرکز خرید به هتل الخلیج پالاس دبی  مرکز خرید الغریر است و این هتل با میدان ساعت دبی  1.1 km فاصله دارد.

این هتل چهار ستاره در مرکز خیابان المکتوم با اتاق هایی با نمای  دبی کریک قرار دارد. استخر روباز و باشگاه نیز در اینجا ارائه می شود. پارکینگ اختصاصی رایگان در محل موجود بوده و سرویس ترانسفر رایگان هم مکمّل خدمات این هتل می باشد.

تلویزیون ماهواره ای و مینی بار در اتاق های مجهز به تهویه مطبوع الخلیج ارائه می شود. هر اتاق شامل میز کار و حمّام با سشوار است. رنگ های گرم و مبلمان چوبی بخشی از دکوراسیون کلاسیک این هتل را تشکیل می دهد.

رستوران La Grotta انواع غذاهای خانگی ایتالیایی سرو می نماید. طعم واقعی پیتزا که روی آتش چوبی پخته می شود بی نظیر است. میهمانان می توانند از Club 10 که یک باشگاه فیلیپینی است لذّت ببرند.

همچنین منشی توری در نظر گرفته شده تا تورها و سافاری ها را برایتان فراهم کند. شام هم در رستوران عربی بیرون هتل سرو می گردد. خدمه با تجربه ی مرکز اسپا با پوشش های مختلف دور بدن و مانیکور و درمان های زیبایی دیگر در خدمت میهمانان هاستند.

فرودگاه بین المللی دبی در عرض 5 دقیقه قابل دسترسی است و سرویس ترانسفر نیز قابل هماهنگی می باشد. خدمه 24 ساعته امکان اجاره اتومبیل را نیز فراهم کرده اند.

دیره مکان مناسبی برای مسافرین علاقمند به تجارت، گردش و خرید لباس می باشد.

امکانات و خدمات عمومی هتل الخلیج پالاس دیره دبی

در هتل الخلیج پالاس دیره دبی انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، مرکز تجاری، آسانسور و … است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه انواع خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تبدیل ارز، اتو، لباسشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، تحویل سفارش‌های مارکت، روم سرویس و … به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، هندی و عربی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل الخلیج پالاس دیره دبی حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل

در هتل الخلیج پالاس دیره دبی انواع اتاق‌ها با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های دلوکس کینگ، دلوکس دبل و سوئیت دوپلکس هستند. چشم انداز اتاق‌ها را شهر و خیابان تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا است و ترکیب رنگ‌های متناسب و هماهنگ فضای بسیار دل‌نشینی در اتاق‌ها ایجاد کرده‌اند. اسباب و لوازم مطلوب در چیدمان اتاق‌ها استفاده شده‌اند. کف اتاق‌ها با موکت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل اطمینان است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۳ است.

امکانات اتاق های هتل

داخل تمام اتاق‌های هتل الخلیج پالاس دیره دبی امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و … وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل

در هتل الخلیج پالاس دیره دبی یک استخر روباز برای بزرگ‌سالان وجود دارد که در طول سال قابل استفاده بوده و برای مهمانان رایگان است. در اطراف استخر تخت و چترهای آفتاب چیده شده‌اند. مهمانان از شنا و گرفتن حمام آفتاب در روزهای گرم و آفتابی بسی لذت می‌برند. یک سالن بدن‌سازی برای مهمانان ورزشکار در نظر گرفته شده تا بتوانند تمریناتشان را به طور مرتب انجام دهند. به هنگام شب نیز نایت کلاب هتل فعالیتش را آغاز کرده و برنامه‌های شاد و مفرح ارائه می‌دهد.

رستوران هتل

در رستوران هتل الخلیج پالاس دیره دبی همه روزه وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای سرو شده و شامل انواع غذاهای سرد و گرم خوشمزه است. دیگر وعده‌های غذایی نیز به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. یک بار نوشیدنی جات نیز در هتل وجود دارد که انواع نوشیدنی‌های تازه و میان وعده‌ها را برای مهمانان آماده می‌کند.

فاصله هتل الخلیج پالاس دیره دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه دبی : ۲ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی : ۶٫۹ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی گاردن گلو دبی : ۷٫۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز تجارت جهانی :  ۷٫۳ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه دبی: ۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دبی مال : ۱۱ کیلومتر

امکانات هتل

local_laundry_serviceلباسشویی (با هزینه)

detailsخشکشویی (با هزینه)

menuاتو (با هزینه)

restaurantرستوران

toysتهویه مطبوع

attach_moneyتبدیل ارز

poolاستخر

petsورود حیوانات خانگی ممنوع

import_exportآسانسور

live_tvتلویزیون

fiber_pinصندوق امانات

storeنظافت روزانه

fitness_centerباشگاه ورزشی

wifiاینترنت رایگان

poolاستخر رو باز

 

مشخصات

مشخصات تماس