هالیدی این اکسپرس

Holday in express

معرفی و تصاویر

هالیدی این اکسپرس کوالالامپور سیتی سنتر

هتل هالیدی این اکسپرس در قلب شهر کوالالامپور واقع شده است ، این هتل دارای یک رستوران و مرکز ورزشی می باشد و 600 متر از مرکز خرید ، گالری استارهیل و 800 متر از برج های دوقلوی پتروناس و سوریا KLCC فاصله دارد. اینترنت Wi-Fi در سراسر این هتل به صورت رایگان در دسترس است.

تمامی اتاق های هتل تهویه کننده هوا ، تلویزیون و ماهواره ، صندوق امانات و میز کار دارند. همچنین حمام اختصاصی هر اتاق نیز دارای دوش ، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است.

در هتل هالیدی این اکسپرس کوالالامپور سیتی سنتر خدماتی نظیر خشکشویی و اتوکشی ارائه می گردد همچنین امکانات برای برگزاری قرارهای ملاقات و کنفرانس نیز وجود دارد ، انبار برای نگهداری چمدان ها نیز موجود می باشد.

علاقه مندان به خرید می توانند به میدان برجایا تایمز بروند که 900 متر از این هتل فاصله دارد. نزدیک ترین فرودگاه به هتل هالیدی اکسپرس نیز فرودگاه سلطان عبدل العزیز شاه با فاصله 18 کیلومتر می باشد.

امکانات هالیدی این اکسپرس کوالالامپور سیتی سنتر

اینترنت وای فای رایگان در لابی

رستوران

ترانسفر فرودگاهی

باشگاه بدنسازی

گاو صندوق

عمومی

آسانسور

مینی بار رایگان

پارکینگ

رستوران

ترانسفر فرودگاهی

تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای

کافی شاپ

گاو صندوق

خشکشویی

سشوار

تفریحی

باشگاه بدنسازی

اینترنت

اینترنت وای فای رایگان در لابی

اینترنت وای فای رایگان در اتاقها

این مسافت به صورت خط مستقیم در نظر گرفته شده است

اطراف هالیدی این اکسپرس کوالالامپور سیتی سنتر

مشاهده روی نقشه

رستوران های اطراف

رستوران زنزیرو

133m

رستوران تامریند هیل کوآلالامپور بای سامادهی

208m

کافه فیکا کافی روسترز

223m

رستوران دیریفت داینینگ

254m

هتل های اطراف

هتل پارک رویال سرویس سوییت کوالالامپور

184m

هتل ایستانا کوالالامپور سیتی سنتر

209m

ای کیو کوالالامپور

262m

هتل مترو 360 کوالالامپور

270m

جاذبه های اطراف

کی ای سی سی – بوکیت بینتانگ مسیر پیاده روی

507m

فواره کریستال پاویلیون

567m

خیابان جالان آلور

569m

پاویلیون کی ال

583m

مراکز مهم شهر

فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور

45.7km

معرفی هتل

هتل هالیدی این اکسپرس سیتی سنتر کوالالامپور یک هتل با برند بین المللی IHG است که در مثلث طلایی کوالالامپور واقع می باشد. این هتل در Jalan Raja Chulan واقع شده که تنها با 3 دقیقه پیاده روی می توان به ایستگاه Monorail Raja Chulan رسید. این هتل زیبا در 22 آوریل 2016 افتتاح شده است.

اتاق ها و رستوران هتل هالیدی این اکسپرس سیتی سنتر کوالالامپور

هتل هالیدی این اکسپرس سیتی سنتر کوالالامپور مجلل ترین اتاق ها را در اختیار دارد که با بهره گیری از بهترین دکوراتور ها آن ها را چیده است. تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم خوشبو کننده هوا، تلویزیون ماهواره ای با صفحه تخت، صندوق امانات و میز هستند. سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی با ملزومات بهداشتی، سشوار و دمپایی، یخچال، مینی بار، سیستم سرمایشی و … از دیگر امکانات موجود در داخل اتاق ها هستند.
هتل هالیدی این اکسپرس سیتی سنتر کوالالامپور رستورانی دارد که انواع غذاهای بین المللی و آسیایی طبخ می کند. در این رستوران فضا بسیار مدرن بوده و پرسنل بسیار مجرب هستند. کیفیت بالای غذاها سبب شده تا میهمانان همواره از رستوران راضی باشند. اگر هم به دنبال نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی هستید، پیشنهاد می کنیم به سالن بار مجلل هتل بروید.

امکانات هتل هالیدی این اکسپرس سیتی سنتر کوالالامپور

هتل هالیدی این اکسپرس سیتی سنتر کوالالامپور دارای امکاناتی نظیر استخر روباز است که برای آب تنی و شنا عالی می باشد. از دیگر امکانات این ملک می توان به اینترنت رایگان و پارکینگ آن اشاره کرد. مرکز تناسب اندام هتل نیز با دستگاه هایی بسیار پیشرفته مجهز شده تا میهمانان به پرورش عضلات خود بپردازند. در این هتل یک مرکز خرید وجود دارد که نیاز میهمانان از خرید سوغاتی را برطرف می نماید.
هتل هالیدی این اکسپرس سیتی سنتر کوالالامپور خدمات لباس شویی، صبحانه سلف سرویس، اتو کردن، ماشین تلوان، اتاق چمدان و … اشاره کرد. این هتل مجهز به سالن همایش و کنفرانس است که با امکانات صوتی و تصویری پیشرفته مهیا شده است. در این هتل خدمات پذیرش 24 ساعته ارائه می شود.
هتل هالیدی این اکسپرس سیتی سنتر کوالالامپور با مرکز خرید گالری Starhill 800 متر و تا برج های دوقلوی پتروناس نیز 780 متر فاصله دارد. میدان برجایا تایمز در 900 کیلومتری هتل واقع شده و مرکز خرید پاویون نیز در 2 کیلومتری هتل قرار گرفته است. فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه در 18 کیلومتری این ملک قرار دارد

 

مشخصات

مشخصات تماس