آسه آنا ریزورت

ASEANIA RESORT & SPA

معرفی و تصاویر

آسه آنا ریزورت (ASEANIA RESORT & SPA)

پارکینگ ماشین و وای فای همیشه رایگان است، بنابراین می توانید در تماس باشید و هر طور که می خواهید بیایید و بروید. این ملک که در قسمت پانتای تنگاه لنکاوی واقع شده است، شما را به جاذبه ها و گزینه های غذاخوری جالب نزدیک می کند. حتما زمانی را برای بازدید از Underwater World Langkawi و همچنین ساحل Cenang در نزدیکی آن اختصاص دهید. این ملک باکیفیت با امتیاز 4 ستاره، دسترسی به ماساژ، رستوران و جکوزی در محل را برای مهمانان فراهم می کند.

ارزش پول 6.6

فاصله تا مرکز شهر 22 کیلومتر

امتیاز موقعیت مکانی 7.6

نزدیکترین فرودگاه فرودگاه بین المللی لنکاوی (LGK)

فاصله تا فرودگاه 6.6 کیلومتر

آسئانیا ریزورت لنکاوی

 

با اقامت در آسئانیا ریزورت لنکاوی، یک گردش خوب داشته باشید و از شگفتی لنکاوی رونمایی کنید. با اقامت در آسئانیا ریزورت لنکاوی، که فقط 1.7 کیلومتر از ساحل سنانگ فاصله دارد، از استراحت و نوشیدنی کنار دریا لذت ببرید.

از همه چیزهایی که آسئانیا ریزورت لنکاوی ارائه می دهد لذت ببرید! با وای فای رایگان استراحتگاه به راحتی با تمام ارتباطات خود در جریان باشید. رفت و آمد از فرودگاه و بازگشت به فرودگاه را می توان به راحتی با خدمات ترانسفر فرودگاهی توچال ترتیب داد. خدمات کرایه تاکسی و ماشین ارائه شده توسط استراحتگاه، گشت و گذار در لنکاوی را راحت تر می کند.

مهمانان می توانند از پارکینگ رایگان درست در استراحتگاه لذت ببرند. خدمات میز پذیرش از جمله خدمات دربان، انبار چمدان و صندوق امانات می تواند به نیازهای شما کمک کند. تهیه بلیط برای بهترین تفریحات شهر از طریق خدمات بلیط و تورهای تفریحی آسان است. بسته بندی نور در آسئانیا ریزورت لنکاوی به لطف خدمات خشک شویی توچال و خدمات خشکشویی که لباس های شما را تمیز نگه می دارد امکان پذیر است.

احساس تنبلی می کنید؟ امکانات رفاهی داخل اتاق مانند سرویس اتاق و نظافت روزانه به شما امکان می دهد بیشترین استفاده را از زمان اتاق خود ببرید. فراموش کرده اید چیزی بسته بندی کنید؟ تمام نیازهای لحظه آخری شما می تواند توسط فروشگاه های رفاه برآورده شود و در زمان و دردسر شما صرفه جویی شود. برای راحتی و سلامتی همه میهمانان، سیگار کشیدن در هیچ جای استراحتگاه مجاز نیست. استعمال دخانیات فقط در مناطق مشخص شده برای سیگار کشیدن که توسط استراحتگاه ارائه می شود مجاز است.

از خدمات ارائه شده در آسئانیا ریزورت لنکاوی از راحتی اتاق مهمان خود لذت ببرید. برای راحتی شما، برخی از اتاق های این ریزورت مجهز به تهویه مطبوع هستند. برخی از اتاق‌های آسئانیا ریزورت لنکاوی حتی دارای ویژگی‌های طراحی اضافی مانند بالکن یا تراس هستند. امکانات سرگرمی داخل اتاق در برخی اتاق ها موجود است و شامل تلویزیون و تلویزیون کابلی می شود.

در برخی از اتاق‌های منتخب، می‌توانید آب بطری، قهوه‌ساز یا چای‌ساز و مینی‌بار را در اختیارتان قرار دهید. وسایل حمام به اندازه سایرین مهم هستند و در استراحتگاه می توانید سشوار، لوازم آرایش و حوله را در برخی از حمام های مهمان پیدا کنید.
غذاخوری و کارهایی که باید انجام دهید

 

هر روز در آسئانیا ریزورت لنکاوی با یک صبحانه خوشمزه در خانه آغاز می شود. از شادی صبحگاهی با یک جرعه قهوه خوب در کافه واقع در استراحتگاه لذت ببرید. انواع گزینه های غذاخوری راحت و خوشمزه برای هر زمان که گرسنه شدید در استراحتگاه منتظر شما هستند. آسئانیا ریزورت لنکاوی آماده پاسخگویی به خاص ترین نیازهای شماست. مجموعه ای از انواع غذا از جمله گزینه های حلال برای مهمانانی که محدودیت های غذایی دارند در دسترس است.

یک شب به یاد ماندنی را با همراهان خود می توانید بدون رفتن به دور، در بار استراحتگاه داشته باشید.

روزهای خود را با مجموعه ای از فعالیت ها و امکانات ارائه شده در آسئانیا ریزورت لنکاوی پر کنید. روزهای خود را در آرامش کامل با بازدید از ماساژ، جکوزی، سالن، اتاق بخار، اسپا و سونا به پایان برسانید. مدتی را به استراحت در استخر استراحتگاه بگذرانید. کوکتل مورد علاقه خود را در فضای باز در بار کنار استخر استراحتگاه میل کنید.

برای تناسب اندام و محکم در تعطیلات، مرکز تناسب اندام استراحتگاه را بررسی کنید. در روزهای گرم با پیوستن به فعالیت‌های دنیای آب مانند ورزش‌های آبی غیرموتوری خود را خنک کنید. برخی از نیازهای لحظه آخری یا سوغاتی‌های محلی را برای خود یا کسانی که به خانه برگشته‌اید، بدون نیاز به رفتن به جایی در مغازه‌ها و سوغاتی‌فروشی‌های موجود در محل، تهیه کنید.

دلایل ماندن در اینجا

 

برخی از بهترین معاملات شهر را در اینجا با اتاق هایی که 87 درصد ارزان تر از سایر گزینه ها هستند، بیابید.

برخی از گزینه های غذاخوری عالی را در اینجا بیابید، جایی که مهمانان گذشته غذاخوری در محل یا نزدیک به آن را بهتر از 94٪ از سایر اقامتگاه های شهر ارزیابی کرده اند.

مهمانانی که در اینجا ماندند واقعاً از راحتی اتاق قدردانی کردند و امتیاز آن را بالاتر از 84٪ از اقامتگاه های شهر به دست آوردند.

مشخصات

مشخصات تماس