آماری کوه سامویی

معرفی و تصاویر

آماری کوه سامویی (Amari Koh Samui)

خدمات در سطح جهانی را در Amari Koh Samui تجربه کنید

Amari Koh Samui که در امتداد ساحل آرام چاونگ شمالی واقع شده است، اتاق هایی با الهام از طراحی های معاصر تایلندی در محیط باغ گرمسیری به مهمانان ارائه می دهد. با دو استخر، یک مرکز تناسب اندام، و اسپا، همیشه چیز جدیدی برای امتحان کردن در این استراحتگاه ساحلی وجود دارد.

 

مهمانان می توانند از میان سه بال مختلف، اتاق های شیک و مجهز به تهویه مطبوع مجهز به مینی بار مجهز، کتری برقی و قسمت نشیمن در فضای باز در بالکن یا تراس خصوصی را انتخاب کنند. حمام اختصاصی دارای سشوار، امکانات رفاهی درجه یک و حمام یا دوش جداگانه است.

 

یک روز زیبا در فضای باز مستحق یک آب تنی با طراوت در یکی از استخرها یا قدم زدن در امتداد ساحل است، در حالی که مهمانانی که در آن اقامت می کنند می توانند از درمان های دلپذیر در اسپا بریز لذت ببرند. این اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته، خدمات دربان و خدمات خشکشویی است. پارکینگ رایگان نیز موجود است.

 

غذاهای خوشمزه همیشه در رستوران غذاخوری تمام روز Amaya Food Gallery، جایی که ایستگاه‌های آشپزی زنده طعم‌های سنتی آسیایی را روشن می‌کنند، یا در رستوران ایتالیایی Prego، به رهبری سرآشپز برنده جایزه، مارکو بوسکاینی، آماده هستند. سرویس اتاق نیز موجود است.

 

Amari Koh Samui 2 کیلومتر از Chaweng Walking Street، و 15 دقیقه پیاده روی سریع تا Central Festival Samui فاصله دارد. این اقامتگاه با یک ساعت پرواز از بانکوک فاصله دارد و با 7 دقیقه رانندگی تا فرودگاه سامویی فاصله دارد.

 

زوج ها به طور خاص این مکان را دوست دارند – آنها برای یک سفر دو نفره به آن 8.7 امتیاز دادند.

 

هتل های زنجیره ای / برند: آماری

مشخصات

مشخصات تماس