حیات ریجنسی دبی

معرفی و تصاویر

هتل حیات ریجنسی دبی (hyatt regency hotel)

پاییز و زمستان، بهترین زمان های سفر به دبی هستند. در این فصل ها در دبی نه گرمای آزاردهنده تابستان را در پیش رو دارید و نه سرمای سختی که در برخی از کشورها شاهدش هستیم. جاذبه های دبی برای همه آشکار است. شهری که ترین‌های زیادی را در خود جای داده است؛ از بزرگ‌ترین فروشگاه جهان تا بلندترین برج دنیا! هتل حیات ریجنسی دبی یکی از هتل هایی است که در این شهر بسیار محل اقامتی محبوبی به شمار می آید. این هتل ۵ ستاره که امکانات بسیار خوبی برایتان دارد، از آن دسته اقامت‌گاه هایی است که از یادتان نخواهد رفت. 

موقعیت هتل 


هتل حیات ریجنسی دبی در منطقه میراث دیره (منطقه تاریخی دبی) واقع است که با بازار معروف طلا، ادویه و پارچه کمتر از ۵ دقیقه فاصله دارد. این هتل در کنار امتداد ساحلی کورنیش قرار دارد که برای یک پیاده روی کنار ساحل بسیار جای مناسبی می باشد. کافی است که از هتل بیرون بیایید، در خلیج فارس قدم بزنید و این لحظات خوش را در ذهنتان برای همیشه ذخیره کنید. در کنار هتل یک ایستگاه مترو وجود دارد که دسترسی شما را به جاذبه هایی مثل موزه ها، منطقه تجاری دبی، مراکز خرید و … راحت کرده است. فرودگاه بین المللی دبی ۱۵ دقیقه با شما فاصله دارد.

اتاق ها

در اتاق‌های مجلل هتل حیات ریجنسی دبی دکوراسیون شیک و منظره دریا ویژگی هایی جدا ناپذیرند. در برخی از اتاق ها، منطقه نشیمن جداگانه ای قرار دارد که می توانید با همراهتان روی آن بنشینید، چای بنوشید و کمی از دغدغه های زندگی روزمره تان رهایی یابید. تمام اتاق ها تلویزیون تخت با شبکه های مختلف دارند که به راحتی می توانید اگر هم نمی خواهید از هتل بیرون بروید زمان تان را به خوبی سپری کنید. هتل حیات ریجنسی دبی به طور کلی دارای ۴۲۱ اتاق است که در آن سوییت های اختصاصی نیز مشاهده می شوند. تمام اتاق ها وای فای رایگان دارند و حمام اختصاصی آن‌ها نیز بسیار تجهیز شده و مدرن می باشد.

غذا و نوشیدنی در هتل گرند حیات استانبول

در هتل حیات ریجنسی دبی از میان غذاهای بین المللی و محلی امارات می توانید انتخاب کرده و در یکی از رستوران ها و یا کافه هایی که در آن وجود دارند، فضای مثبت و پر انرژی را تجربه کنید. رستوران های متفاوتی در این جا وجود دارند که می توان از بین آن ها به رستوران الدوار، میاکو و دِکیچن اشاره کرد.

رستوران الدوار

تنها رستوران گردان دبی با دکوراسیونی خیره کننده در سقف این هتل قرار دارد. شما با نشستن در این رستوران از مناظر فوق العاده شهر لذت خواهید برد و می توانید برج معروف خلیفه در هنگام میل کردن غذایتان مشاهده کنید. این رستوران یکی از پیشنهاد شده ترین رستوران های این هتل می باشد.

کافی شاپ دلی بایتس

در این کافی شاپ می توانید از قهوه‌های معروف عربی میل بفرمایید. پیشنهاد ما به شما این است که در دلی باتیس حتما از یکی از کروسانت‌ها، کلوچه ها، ساندویچ ها، سالادها و کیک های خانگی آن امتحان کنید.

رستوران میاکو

غذاهای ژاپنی در دبی! غذاهای ژاپنی را در فضای مدرن، تازه و دلنشین رستوران میاکو هتل حیات ریجنسی دبی تجربه کنید. منوی این رستوران یک سفر به ژاپن را به شما هدیه می دهد. میاکو سه فضای متفاوت را برایتان آماده کرده است: یک اتاق با غذای تپان یاکی (غذاهایی که روی تابه‌ی تخت و بدون لبه درست می شود)، فضای غذای اصلی که یک سوشی بار دارد و همچنین یک اتاق تاتامی (دکوراسیون مخصوص ژاپنی)

مرکز تناسب اندام

هتل حیات ریجنسی دبی دارای یک باشگاه مدرن و زمین تنیس است. این مرکز که ۲۴ ساعته برای شما آماده به کار است، این امکان را فراهم کرده از ورزش روزانه تان غافل نشوید. تجهیزات مدرن این باشگاه با آخرین دستگاه های روز دنیا در خدمتتان هستند. لذت بردن از تمرین با آخرین تجهیزات تکنوجیم برای قلب، قدرت و کشش کاری است که شما باید انجام دهید. همچنین می توانید ترکیب بدن خود را با آخرین دستگاه InBody 570 آنالیز کنید. مربیان حرفه ای و واجد شرایط هتل حیات ریجنسی دبی به شما در مورد نیازهای تناسب اندام کمک خواهند کرد. شما همچنین می توانید به زمین‌های تنیس، بسکتبال، پیاده روی، باشگاه ایروبیک و استخر در مرکز تناسب اندام دسترسی داشته باشید.

استخر

همانطور که از یک هتل ۵ ستاره انتظار می رود، هتل حیات ریجنسی دبی نیز دارای استخری است که می توانید با اقامت در این هتل از آن استفاده کنید. منتظر باشید تا یک شیرجه عمیق در استخر هتل روزتان را بسازد. این استخر در طبقه دوم باشگاه الیمپیوس قرار دارد و همواره با دستگاه های تنظیم دما کنترل می شود. یکی از ویژگی های خوب آن این است که از آن طبقه، شهر و دریا پیداست. برای کودکانتان و حتی خودتان کلاس های شنا وجود دارد که می توانید از آن ها بهره ببرید.

ویژگی های هتل حیات ریجنسی دبی

  • دلیوری خرید از سوپرمارکت (با پرداخت هزینه اضافی)
  • فروشگاه کوچک در محل
  • ترانسفر فرودگاه (با پرداخت هزینه اضافی)
  • ترانسفر در شهر (با پرداخت هزینه اضافی)
  • تهویه هوا
  • امکان اجاره ماشین
  • امکان دریافت غذای پک شده
  • اتاق های ضد صدا
  • گاوصندوق در داخل اتاق ها
  • اتاق های مجزای VIP، خانواده و ماه عسل
  • آرایشگاه
  • بالکن آفتاب گیر
  • دسترسی به وای فای در تمام نقاط هتل
  • دارای کافی شاپ علاوه بر رستوران های هتل
  • سونا
  • جکوزی
  • استخر کودکان

فاصله با جاذبه ها

بازار طلا: ۱.۱ کیلومتر

موزه دبی: ۱.۸ کیلومتر

مرکز خرید بورجومن: ۲.۷ کیلومتر

پارک کریک: ۴.۶ کیلومتر

مرکز خرید دیره سیتی: ۴.۱ کیلومتر

ساحارا: ۷.۱ کیلومتر

دبی مال: ۹.۳ کیلومتر

برج خلیفه: ۹.۵ کیلومتر

پارک صفا: ۱۱.۸ کیلومتر

در آخر باید بگوییم که هتل حیات ریجنسی دبی علاوه بر سفرهای تفریحی می تواند با فضاهای اختصاص داده شده به مسافران تجاری، مانند اتاق های کنفرانس و سالن های برگذاری همایش، برای سفرهای کاری نیز بسیار مناسب باشد.

 

 

مشخصات

مشخصات تماس