رتریت پالم ام گالری بای سوفیتل

The Retreat Palm Dubai MGallery by Sofitel

معرفی و تصاویر

The Retreat Palm Dubai MGallery by sofitel

این هتل  در ساحل پالم جمیرا  واقع شده است، اولین هتل سلامتی در خاورمیانه است که تجربه ای همه جانبه را ارائه می دهد که الهام بخش خاطرات مادام العمر است.

این هتل یک پناهگاه آرام است که در سواحل هلال شرقی پالم جمیرا قرار دارد. فلسفه استراحتگاه مبنی بر سلامتی و دگرگونی شخصی بدن، ذهن و روح در سراسر هتل اجرا می شود.

این هتل ترکیبی از 255 اتاق و سوئیت بزرگ دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌ها با داشتن انواع عناصر با دقت انتخاب شده برای افزایش آرامش و راحتی، مانند روکش‌های چوب طبیعی و سنگ، دارای چشم‌اندازهای پانورامایی خیره‌کننده از آب‌های نیلگون خلیج فارس تا برج العرب و نخل جمیرا هستند.

همه اتاق‌های این هتل دارای تهویه مطبوع هستند و دارای چراغ‌های راهنما با حرکت حرکتی و تلویزیون‌های چند صفحه‌ای مجهز به بلوتوث هستند.

امکانات عبارتند از امکانات رایگان تهیه چای و قهوه، مینی بار با محصولات سالم، و محصولات حمام ارگانیک. مرکز سلامتی رایا با رویکردی جامع، محصولات ارگانیک و همچنین تجربه‌های جوان‌کننده و استراحت‌های متحول کننده را ارائه می‌دهد.

انواع درمان‌های سلامتی و درمان‌های اسپا، از جمله سرما درمانی جوان‌کننده، سم‌زدایی صورت و حمام سنتی در اختیار مهمانان است.

دبی مارینا با ماشین 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد،

در حالی که برج خلیفه و مرکز خرید دبی 20 دقیقه با ماشین فاصله دارند.

این هتل در زمان‌های برنامه‌ریزی شده، سرویس اتوبوس روزانه رایگان به مرکز خرید امارات ارائه می‌کند.

نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی دبی است که ۲۵ کیلومتر با The Retreat Palm Dubai MGallery By Sofitel فاصله دارد.

زوج‌ها به‌خصوص این مکان را دوست دارند –

آن‌ها برای یک سفر دو نفره به آن امتیاز ۸.۴ دادند.

هتل زنجیره ای/برند: ام گالری

مشخصات