ریسورت ورلد لنکاوی

RESORT WORLD LANGKAWI

معرفی و تصاویر

ریسورت ورلد لنکاوی (RESORT WORLD LANGKAWI)

 

Resorts World Langkawi اقامتگاه هایی رو به اقیانوس در امتداد آب های سبز-آبی ساحل لنکاوی ارائه می دهد. این هتل دارای ۳ گزینه غذاخوری است، همچنین دارای اسپا و استخر روباز است. سرویس رفت و برگشت برنامه ریزی شده رایگان به مرکز خرید Cenang در دسترس است.

اتاق‌های کلاسیک دارای منظره پانوراما از تپه، باغ یا دریا هستند. یک تلویزیون با کانال های ماهواره، فیلم، فونیکس و دوربین مدار بسته موجود است. حمام اختصاصی گنجانده شده است. امکانات تهیه چای/قهوه و سشوار ارائه شده است.

در 10 دقیقه رانندگی از ساحل Cenang جزیره، Resorts World Langkawi حدود 10 کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی لنکاوی و 1.5 کیلومتر تا لامان پادی فاصله دارد.

زست وعده‌های غذایی عصرانه‌ای را در پیاده‌روی پیاده‌روی با مناظری از جزیره افسانه‌ای باردار میدن ارائه می‌دهد. قهوه خانه Seagull مشرف به تنگه مالاکا غذاهای آسیایی و بین المللی را ارائه می دهد. Lobby Lounge سرگرمی های زنده را ارائه می دهد.

مهمانان می توانند در مرکز تناسب اندام ورزش کنند. از طرف دیگر، آنها می توانند به اسپا مراجعه کنند، که طیف وسیعی از ماساژهای دلپذیر و درمان های مو و زیبایی را ارائه می دهد. میز تور می تواند فعالیت هایی مانند ورزش های آبی و تورهای جزیره را ترتیب دهد.

 

 

مشخصات

مشخصات تماس