سول بای مِلیا بِنوا

sol by melia benoa

معرفی و تصاویر

هتل سول بای مِلیا بِنوا 5* (sol by melia benoa)

 

از جوایز VIP و خدمات انحصاری l’établissement SOL توسط Meliá Benoa Bali All inclusive بهره مند شوید

بسته کامل Niché au cœur de jardins tropicaux, le Sol by Melia Benoa Bali از شما به Bord de mer، le long de la plage de tanjung benoa استقبال می کند. این استراحتگاه دارای یک استخر روباز چشمگیر، اسپا سرنگکایان پراواتان میه و گزینه ای برای لذت بردن از شام meuh در ساحل خصوصی است.

Le SOL توسط Meliá Benoa Bali یک مرکز کامل است که می توان به مرکز تجاری Nusa Dua دسترسی داشت. Il se trouve à 5 دقیقه در مرکز کنوانسیون بین‌المللی بالی و 15 دقیقه تا l’aéroport International de Ngurah Rai.

دکوراسیون به سبک بالی است، اتاق ها در بالکن خصوصی قرار دارند. اتاق‌های فضایی دارای تلویزیون صفحه‌تخت با دریافت کانال‌های بین‌المللی و حمام زیبا با دوش باران هستند. علاوه بر راحتی، شاسون و تجهیزات دندانپزشکی نیز ارائه شده است.

غذاهای Des Expériences از مهماندار و رستوران محل منحصر به فرد است. شما می‌توانید در حین لذت بردن از غذاهای اسپانیایی در رستوران The Kitchen، غذاهای خارق‌العاده باغ را تحسین کنید، از غذاهای ایتالیایی در رستوران Amarta لذت ببرید، یا در Menega، یک رستوران روباز، در آب و هوای گرمسیری جستجو کنید.

L’établissement امکانات مختلفی را برای loisirs، telles que des saleles de sport، de jeux و de karaoke ارائه می دهد. مرکز تجاری به خوبی مجهز است و یک اتصال اینترنتی پولی دارد، با این حال اتصال وای فای در اتاق ها و در سرتاسر محل رایگان است. کارت های اعتباری اصلی، از جمله کارت های Union Payment پذیرفته نمی شوند.

Les واقعاً از موقعیت مکانی این تأسیسات قدردانی می کنند. به او نت 8.3 pour un séjour à deux دادند.

مشخصات

مشخصات تماس