فور سیزن هتل جمیرا

Four Seasons Resort Dubai at Jumeirah Beach

معرفی و تصاویر

این هتل پنج ستاره لوکس که در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است، دارای فضای آزاد، ساحل خصوصی، ۲ استخر شنا در فضای باز و یک آبشار زیبا است و همچنین فواره دبی در فاصله ۱۵ دقیقه رانندگی از این هتل واقع شده است. تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل به سبک مدرن و زیبایی عربی تزئین شده است. هتل فور سیزن ریزورت دبی Dubai Four Seasons Resort Hotel دارای همچنین دارای ۲ زمین تنیس و مسیر پیاده روی در کنار ساحل است. برنامه های ویژه ای برای مهمانان جوان نیز طراحی شده است تا در یک محیط سرگرم کننده مشغول باشند. این هتل با فرودگاه بین المللی دبی ۲۰ کیلومتر فاصله دارد و مرکز خرید امارات با ۲۰ دقیقه رانندگی در دسترس است، همچنین بازار طلا ۱۰ کیلومتر از هتل دور است. 

هتل فور سیزن ریزورت دبی دارای ۲۶۸ اتاق می باشد، خدمات آن شامل امکانات برگزاری جلسات و رویدادها با ۱۱۹۹ متر فضای کنفرانس و ۴ اتاق جلسه، مرکز تجاری ۲۴ ساعته، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی و امکان استفاده از پارکینگ خودرو که بدون هزینه اضافی میسر می باشد. همچنین پذیرش ۲۴ ساعته هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می شود و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه جداگانه دارد. خدمات حمل و نقل فرودگاه با هزینه اضافی، نگهداری از کودکان یا مراقبت از کودکان (هزینه اضافی)، صبحانه با هزینه اضافی، روزنامه های رایگان در لابی، قهوه و چای در مناطق مشترک، دستگاه خودپرداز بانک، خدمات تبدیل ارز، ایستگاه کامپیوتر، سالن آرایش و خدمات زیبایی و دستگاه فکس و کپی از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. اینترنت سیمی و وای فای به صورت رایگان در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی در دسترس است. علاوه بر تمام این امکانات، این هتل دارای یک باغ زیبا، خدمات عروسی می باشد. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، روسی، کره ای، ژاپنی، چینی وعربی صحبت می کنند. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۴:۰۰ اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید تا قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اقدام کنید.

 

امکانات تفریحی هتل فور سیزن ریزورت دبی

در این هتل ۵ ستاره امکانات تفریحی از جمله استخر کودکان و نوجوانان، استخر در فضای باز (تمام سال)، استخر داخل سالن (تمام سال)، جکوزی داغ، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، مرکز تناسب اندام، مبلمان فضای باز، مکان هایی برای پیک نیک و سونا به چشم می خورد. همچنین دارای تجهیزات و امکانات ورزشی از جمله تجهیزات بدمینتون (هزینه اضافی)، تجهیزات تنیس (هزینه اضافی)، ماهیگیری(هزینه اضافی)، زمین تنیس (هزینه اضافی)، قایق رانی و غواصی(هزینه اضافی)و… می باشد. علاوه بر این، دارای یک کافه می باشد که مهمانان این هتل می توانند از محیط دلنشین آن استفاده کنند و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند.

رستوران های هتل

صبحانه بوفه در دسترس می باشد و هر روز صبحانه بین ساعت ۷ تا ۱۰:۳۰ صبح سرو می شود.
رستوران اس یو کیوSUQ : این رستوران متخصص در غذاهای بین المللی است و به دریا مشرف است. مهمانان می توانند از غذا در فضای باز با توجه به شرایط آب و هوایی لذت ببرند.
رستوران سی اف یوSea Fu : این رستوران ساحلی متخصص در غذاهای دریایی است و ناهار، شام و خوراک های سبک را ارائه می دهد. مهمانان می توانند از نوشیدنی در کافه نیز لذت ببرند و منوی کودکان در دسترس است.
رستوران شاهی سالونShai Salon : این رستوران متخصص در غذاهای خاورمیانه است و صبحانه، ناهار، شام و خوراک های سبک را ارائه می دهد. مهمانان می توانند از غذا در فضای باز با توجه به شرایط آب و هوایی لذت ببرند. منوی کودکان نیز در دسترس است.
کافه هندیریکسHendricks : این کافه مخصوص غذاهای بین المللی است و به شام ​​و خوراک های سبک می پردازد و روزانه باز است.
خدمات اتاق ۲۴ ساعته در دسترس است.

 

مشخصات

  • سال ساخت: ۲۰۱۴
  • تعداد اتاق: ۲۶۸
  • چشم‌انداز هتل: جمیرا