فی فی نچرال

phi phi natural

معرفی و تصاویر

هتل فی فی نچرال 4* (phi phi natural)

این ملک ساحلی در جزیره فی فی، اقامتگاه هایی از نوع کلبه چوبی ارائه می دهد. Phi Phi Natural Resort-SHA Extra Plus دارای یک کافی شاپ در فضای باز و یک استخر روباز رو به دریا با فضای مخصوص کودکان است. منطقه عمومی ملک دارای وای فای رایگان است.

Phi Phi Natural Resort-SHA Extra Plus در 45 کیلومتری سواحل پوکت و کرابی قرار دارد. ترانسفر قایق از پوکت و کرابی دو بار در روز در دسترس است.

اتاق‌های دارای تهویه‌ی مطبوع با فضای داخلی چوبی با دکوراسیون تایلندی، تلویزیون، چای/قهوه‌ساز، دمپایی، و یخچال با مینی‌بار دارند. میهمانان می توانند از روی صندلی های ارائه شده در بالکن خصوصی از منظره باغ یا دریا لذت ببرند. هر اتاق دارای حمام اختصاصی با دوش و سشوار است.

پس از شیرجه در استخر، میهمانان می توانند روی صندلی های آفتابگیر استراحت کنند و از منظره اقیانوس لذت ببرند. فعالیت های آبی در جزیره فی فی شامل غواصی، غواصی و جزیره پرش است. این ریزورت همچنین خدمات خشکشویی و خشکشویی، صرافی و ترتیب تور ارائه می دهد.

غذاهای بین المللی و تایلندی در تراس و کافی شاپ با نمای دریا سرو می شود. نوشیدنی‌های الکلی و نوشیدنی‌های الکلی در بار استخر موجود است.

مشخصات

مشخصات تماس