لی مریدین مینا سیاحی

Le Meridien Mina Seyahi Beach Resort & Waterpark

معرفی و تصاویر

 lemeeridian mina seyahi، با ساحل شنی 1200 متری در جمیرا واقع شده است. این هتل 5 ستاره دارای چندین استخر است که در میان باغ های سرسبز و 5 مکان غذاخوری و تفریحی قرار گرفته است. میهمانان از دسترسی به پارک آبی Jungle Bay بهره مند می شوند.

اتاق های Le Meridien دارای تهویه مطبوع هستند. هر اتاق دارای وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت و صندوق امانات است. همه آنها منظره ای از خلیج عربی یا خط افق دبی دارند.

از امکانات تفریحی مینا سیاحی می توان به مرکز ورزش های آبی و مرکز تناسب اندام کلاب مینا اشاره کرد. مهمانان جوان‌تر می‌توانند از باشگاه کودکان خانواده Le Meridien لذت ببرند که برنامه‌های فعالیت، بازی‌های ساحلی و همچنین ۲ استخر جداگانه برای کودکان ارائه می‌دهد. مهمانان در هر سنی می توانند از پارک آبی Jungle Bay با سرسره، استخر موج و سایر امکانات لذت ببرند.

مهمانان می توانند از طیف وسیعی از غذاهای بین المللی لذت ببرند. Horizon در کنار استخر تنقلات و کوکتل ارائه می دهد. برای عصرهای شادتر، بارستی بار سرگرمی زنده دارد.

استراحتگاه ساحلی Le Meridien Mina Seyahi با ماشین ده دقیقه تا زمین گلف امارات فاصله دارد. مرکز خرید امارات 8 کیلومتر و فرودگاه بین المللی دبی در 31 کیلومتری هتل قرار دارند.

زوج‌ها بیشتر این هتل را دوست دارند - آنها برای یک سفر دو نفره به آن امتیاز ۸.۸ دادند.

زنجیره هتل / برند:
هتل ها و استراحتگاه

مشخصات