متادی کانسپت هتل

Metadee Concept Hotel

معرفی و تصاویر

متادی ریزورت پوکت

که در اطراف یک استخر زیبا و چشم‌انداز قرار دارد، اتاق‌های بزرگ و مجلل به‌سبک تایلندی با تخت‌های سایبان زیبا و وان‌های ایستاده ارائه می‌دهد. دارای امکانات تناسب اندام، خدمات اسپا و بار کنار استخر است. اتاق‌های بزرگ با سقف‌های چوبی و تراس‌های خصوصی، چشم‌انداز مناطق استوایی یا استخر دارند. آنها دارای تلویزیون صفحه تخت 32 اینچی، مبل و وای فای رایگان هستند. برخی از اتاق ها دارای استخر و آلاچیق خصوصی هستند.

میهمانان می توانند از ماساژ تایلندی آرامش بخش لذت ببرند یا در کنار استخر بزرگ روباز، که دارای جت های اسپری است، استراحت کنند. مرکز تناسب اندام که دارای پنجره های کف تا سقف است در باغ های استوایی قرار دارد. رستوران هیمفان با ارائه غذای تمام روز، برای یک وعده غذایی معمولی از غذاهای مورد علاقه غربی و آسیایی ایده آل است.

همچنین غذاهای دریایی تازه سرو می‌کند، در حالی که بار استخر آب‌میوه‌های تازه و کوکتل سرو می‌کند. هتل متادی ریزورت در منطقه آرام ساحل کاتا، تنها 15 دقیقه با ماشین تا تفریحات شبانه Soi Bangla فاصله دارد. این هتل دارای پارکینگ رایگان و سرویس رفت و برگشت فرودگاهی به و از فرودگاه بین‌المللی پوکت است که با ماشین ۴۵ دقیقه فاصله دارد.

زوج‌ها به‌خصوص این مکان را دوست دارند – آن‌ها برای یک سفر دو نفره به آن امتیاز ۸.۲ دادند.

مشخصات

مشخصات تماس