مونپیک رصورت کردو مالدیوس

movenpick resort kuredhivaru maldives

معرفی و تصاویر

هتل مونپیک رصورت کردو مالدیوس 5 * (movenpick resort kuredhivaru maldives)

 

هتل Mӧvenpick Kuredhivaru Maldives در جزیره مرجانی Noonu، یکی از حفاظت‌شده‌ترین مکان‌های مالدیو، تنها ۴۵ دقیقه با هواپیمای دریایی تا فرودگاه بین‌المللی ماله فاصله دارد. این مجموعه هتل دارای یک اسپا سان اسپای Esthederm و یک استخر روباز سرریز رو به غروب آفتاب است. علاقه مندان/آماتورهای غواصی توبا می توانند ثروت حیات دریایی را در صخره ها مشاهده کنند.

 

همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع و یک تراس بزرگ با استخر خصوصی کوچک و صندلی های استراحت هستند. این اقامتگاه همچنین دارای تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، یخچال، قهوه ساز، کتری، مینی بار و میز ناهار خوری است. حمام خصوصی آنها با لوازم بهداشتی رایگان و وان جزیره ای ارائه شده است. برخی از اتاق‌ها چشم‌انداز دریا دارند.

 

صبحانه بوفه هر روز صبح در محل سرو می شود. این مؤسسه دارای یک رستوران کنار آب است که غذاهای محلی و دریایی تازه و همچنین غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کند. همچنین از یک بار آرام کنار استخر و رستوران باربیکیو لذت خواهید برد.

 

در این مجموعه هتلی خانوادگی، کودکان زیر 14 سال می توانند با لیتری موجود غذا بخورند و اقامت کنند. آنها همچنین می توانند از استخر کودکان، باشگاه کودکان و منوی کودکان سالم لذت ببرند. این مؤسسه همچنین یک باشگاه ورزشی 24 ساعته در کنار ساحل، زمین تنیس، فعالیت های آبی و گشت و گذار ارائه می دهد.

 

کارکنان میز پذیرش که به زبان های انگلیسی، عربی، فرانسوی، روسی، لهستانی، هندی، تایلندی، اندونزیایی و چینی صحبت می کنند، می توانند به شما در سازماندهی اقامتتان کمک کنند. مکان‌های غواصی معروف جزیره مرجانی نونو، مانند صخره کریسمس، راافوشی و اوریماس تیلا، تنها چند دقیقه در خارج از دریا فاصله دارند.

مشخصات

مشخصات تماس