میلنیوم ال بارشا

millennium al barsha

معرفی و تصاویر

هتل میلنیوم ال بارشا 4* (millennium al barsha)

 

این هتل در فاصله چند قدمی مرکز خرید امارات در قلب منطقه البرشا قرار دارد که یکی از مقاصد عالی برای مسافران تجاری و تفریحی است.

Millennium Al Barsha، تا ایستگاه‌های مترو مشرق و مرکز خرید امارات فاصله دارد، در حالی که مرکز تجارت جهانی در 8 کیلومتری و مرکز شهر دبی، مرکز خرید دبی و برج خلیفه تنها 14 کیلومتر فاصله دارند.

نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که در 27 کیلومتری آن قرار دارد.

Millennium Al Barsha با 299 اتاق هتل استاندارد و 109 آپارتمان سرویس‌دهی شده با امکانات مدرن، مجهز به جدیدترین فناوری اتاق، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری، حمام اختصاصی با دوش، سشوار و رایگان. لوازم بهداشتی تمامی اتاق های هتل دارای وای فای رایگان نیز هستند.

آپارتمان های خدماتی شامل آشپزخانه اپن کاملا مجهز، ماشین لباسشویی و مایکروویو می باشد.

در سالن لابی، مهمانان می‌توانند از تازه‌ترین نوشیدنی‌ها و در ناهار خوری کل روز House-of-Colors/ بوفه صبحانه، ناهار و شام لذت ببرند. همچنین این هتل امکانات برگزاری جلسات و رویدادهای درجه یک را فراهم می کند.

این هتل شامل دو استخر روباز با دمای کنترل شده، یک مرکز تناسب اندام با مجموعه کاملی از تمرینات وزنه و تجهیزات بدنسازی Life Fitness، یک باغ و یک باشگاه کودکان است.

این تفریح ​​شامل یک اسپا است که خدمات مختلف سلامتی از ماساژ گرفته تا اسکراب تمیز کردن را برای مردان، زنان و زوج ها ارائه می دهد.

مشخصات