هالیدی ویلا لنکاوی

Holiday Villa Langkawi

معرفی و تصاویر

هالیدی ویلا لنکاوی (Holiday Villa Langkawi )

 

هتل هالیدی ویلا بیچ ریزورت و اسپا لنکاوی با داشتن یک ساحل خصوصی، اقامتی آرام را در میان باغ های زیبا در پانتای تنگاه ارائه می دهد. این استراحتگاه ساحلی همچنین دارای 2 استخر روباز و 4 گزینه غذاخوری است. وای فای رایگان در سرتاسر و پارکینگ رایگان در دسترس است.

اتاق‌های زیبا با بالکن‌های خصوصی مشرف به باغ، استخر یا دریا مجهز هستند. تلویزیون ماهواره‌ای و امکانات تهیه قهوه/چای نیز در این هتل موجود است. حمام اختصاصی دارای دوش و لوازم حمام است.

رستوران 24 ساعته Lagenda طیف وسیعی از غذاهای محلی و بین المللی را ارائه می دهد. بار ساحلی تروپیکال باخ دارای انواع نوشیدنی است، در حالی که سالن Matahari دارای موسیقی زنده است. LaVilla Poolclub & Restaurant دارای بار و سرگرمی های شبانه است.

میهمانان می توانند یک بازی تنیس بازی کنند یا از یک درمان نوازش در اسپا لذت ببرند. کارکنان پذیرش می توانند به شما کمک کنند تا سفرهای یک روزه و ورزش های آبی را ترتیب دهید. از دیگر امکانات ارائه شده می توان به خشکشویی و نظافت روزانه اشاره کرد.

مرکز خرید Cenang و ساحل Cenang در 4 کیلومتری استراحتگاه قرار دارند، در حالی که Underwater World Langkawi 400 متر جلوتر از جاده فاصله دارد. فرودگاه بین المللی لنکاوی 13 کیلومتر فاصله دارد.

LaVilla Poolclub هزینه دارد. دسترسی رایگان فقط برای مهمانان سوئیت.

زوج ها به طور خاص این مکان را دوست دارند – آنها برای یک سفر دو نفره به آن 8.7 امتیاز دادند.

مشخصات

مشخصات تماس