هتل آکوا فانتاسی

aqua fantasy

معرفی و تصاویر

هتل آکوا فانتاسی 5* (aqua fantasy)

از یک درمان VIP با خدمات انحصاری در هتل Aqua Fantasy Aquapark Hotel & Spa – Ultra All Inclusive بهره مند شوید.

از pinèdes دیدن کنید، l’Aqua Fantasy Aquapark Hotel & Spa – 24H All Inclusive در منطقه Pamucak واقع شده است. این هتل مجتمع دارای 5 حمام شامل 6 رستوران می باشد. پسر یک پارک آبی عظیم، یکی از بزرگ‌ترین مناطق ترکیه، و یک استخر بزرگ از انبوه‌های بزرگ و سریع و ماهی زلال در مبهم‌ترین مناطق که همه آماتورهای ما را با احساسات شدید پیچیده می‌کند، گویی در یک منطقه جدید در چند روز گذشته بچه ها خفاش دزدان دریایی و توباگان دارند. شما از یک اتصال Wi-Fi رایگان در مکان های مکان بهره مند می شوید.

L’Aqua Fantasy کارخانه ای است که شامل اتاق های مدرن و چراغ های درخشان است. برای یک بالکن خصوصی، شامل یک بشقاب/بویلوار است.

در این مکان می توانید از انواع ماساژ بهره مند شوید یا از منطقه دیگری دیدن کنید. این ها در خانه با مکمل ها در آبگرم نصب شده در حمام اصلی در دسترس هستند.

L’Aqua Fantasy Aqupark Hotel & Spa شامل ماهی‌های بیشتر، بدون ماهیگیری برای بزرگسالان در پارک آبی، ماهیگیری برای فعالیت‌های عمومی و ماهیگیری برای کودکان با سورتمه‌های غواصی است. هتل مجتمع دارای 4 بار است. نوار پلاژ برای سرو کوکتل روی تخت آفتاب‌گیر ایده‌آل است و از پلاژهای طولانی و سفره‌های تفریحی تابلیس جلوتر می‌رود. انیمیشن های روی صفحه هتل. رستوران ماریو یک منو به کارتن پیشنهاد می دهد و شامل غذاهای ایتالیایی است. رستوران هایی در این سایت وجود دارد که در آن غذاهای ترکی، استیک و بشقاب میوه های سرخ شده وجود دارد.

از شهر تا کوش آداسی 8 کیلومتر طی خواهید کرد. Aeroport International Adnan-Menderes در 70 کیلومتری Aqua Fantasy Aquapark Hotel & Spa – 24H All Inclusive واقع شده است. Enfin، شما از پارکینگ خصوصی رایگان استفاده می کنید.

مشخصات

مشخصات تماس