هتل  آیس سنترال فامیلی

ic santai family resort

معرفی و تصاویر

هتل  آیس سنترال فامیلی 5* (ic santai family resort)

 

L’IC Hotels Santai Family Resort امکانات کامل و منحصر به فردی را ارائه می دهد که مخصوص کودکان طراحی شده است، از جمله مینی کلوب مجهز به دوربین های امنیتی، جلسات پروژکتور فیلم و انواع بازی های اجتماعی. همچنین دارای استخرهای شنا برای کودکان و نوزادان می باشد.

علاوه بر یک رستوران ویژه برای کودکان و یک منطقه بازی، فعالیت‌های خلاقانه مانند اوریگامی، دوره‌های آشپزی، کارگاه‌های ساخت صنایع دستی و بازی‌های انعکاسی به فرزندان شما در طول اقامت شما در هتل‌های آی سی سانتای خانواده ریزورت شکوفا می‌شوند.

خدمات اضافی برای کودکان و نوجوانان در دسترس است. Des lits bébé، une baignoire bébé et des chaises hautes به صورت رایگان ارائه می شوند. D’Autres appareils pour bébés، comme un chauffe-biberon ve des mixers، sont également mis à votre disposition.

Situé au bord de la plage, à à à à Belek, au cœur de vastes jardins paysageurs, l’IC Hotels Santai Family Resort 3 ماهی در خارج، یک ماهی در داخل، یک آبگرم در داخل، یک آبگرم در داخل، یک آبگرم در داخل، آبگرم descrevs. همچنین می توانید 6 نوار مختلف را در سایت پیدا کنید.

این هتل در 30 کیلومتری شهر آنتالیا، پارکینگ خصوصی رایگان و خدمات کرایه ماشین دارد.

مشخصات

مشخصات تماس