هتل افتالیا مارین ریزورت

EFTALIA MARIN RESORT

معرفی و تصاویر

هتل افتالیا مارین ریزورت 5* (EFTALIA MARIN RESORT)

هتل افتالیا مارین ریزورت که رو به ساحل در کوناکلی قرار دارد، اقامتگاه 5 ستاره، باغ، سالن استراحت مشترک و بار ارائه می دهد. این هتل دارای یک باشگاه کودکان، یک میز پذیرش 24 ساعته و وای فای رایگان در سراسر آن است. یک استخر فصلی در فضای باز، اتاق جلسات و ضیافت، سالن بدنسازی، تراس، سونا، جکوزی و پارک آبی در اختیار شماست.

اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع، میز، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، ملحفه، حوله و بالکن با منظره دریا هستند.بعضی از اتاق ها منظره ای از شهر دارند. همه مجهز به کمد لباس و کتری هستند.

هر روز صبح یک صبحانه قاره ای، ایتالیایی و گیاهی سرو می شود. هتل افتالیا مارین ریزورت دارای رستورانی است که غذاهای مکزیکی، غذاهای دریایی و گریل سرو می کند. در صورت درخواست، گزینه های گیاهی، بدون لبنیات و حلال نیز موجود است.

منطقه بازی کودکان در سایت موجود است. در محل می توانید تنیس روی میز، دارت و تنیس بازی کنید. این منطقه در بین علاقه مندان به دوچرخه سواری محبوب است.

ساحل ترکلر بلدیسی 600 متر و ایستگاه اتوبوس آلانیا 17 کیلومتر از هتل فاصله دارد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه Gazipaşa-Alanya است که 60 کیلومتر با ملک فاصله دارد.

مشخصات

مشخصات تماس