هتل اوتوپیا ورلد

Utopia World

معرفی و تصاویر

هتل اوتوپیا ورلد 5* (Utopia World)

هتل Utopia World که بر روی صخره ای در امتداد ساحل آلانیا قرار دارد، مشرف به دریای مدیترانه است. امکانات متعدد آن شامل ساحل خصوصی با پرچم آبی با 2 اسکله، استخرهای روباز با پارک آبی 15000 متر مربعی و اسپا با حمام سنتی است. این اقامتگاه 5 ستاره در شهر باستانی سیدرا ارائه می دهد.

اتاق‌های بزرگ هتل مجهز به مبلمان مدرن هستند و به بالکن خصوصی باز هستند. همه آنها دارای تلویزیون ماهواره ای هستند و برخی دارای اتاق نشیمن مجزا و حمام آبگرم مجلل هستند. همه واحدها دارای منظره دریا یا کوه هستند.

رستوران Monte در هتل غذاهای ایتالیایی سرو می کند، در حالی که Tugra غذاهای عثمانی را سرو می کند. شیرینی و بستنی در زمان های مشخصی در دسترس است. همچنین می توانید پنکیک را در چادر سنتی یوروک میل کنید.

با هزینه اضافی می توانید از فعالیت های آبی سرگرم کننده مانند قایق سواری با موزی، پاراسلینگ و اسکی روی آب لذت ببرید. کانو و قایق های پدالی به صورت رایگان در دسترس هستند. چتر، صندلی عرشه و حوله ساحل ارائه خواهد شد.

جاذبه‌های محبوب اطراف عبارتند از بازدید از غار معروف Damlataş در 18 کیلومتری و لذت بردن از خیابان زیبای خرید Keykubat Caddesi. آلانیا مارینا تنها 22 کیلومتر از Utopia World فاصله دارد. Wi-Fi رایگان و پارکینگ رایگان در محل موجود است.

مشخصات

مشخصات تماس