هتل ایلایدا آوانت

معرفی و تصاویر

هتل ایلایدا آوانت 4* (ilayda avant-garde)

هتل L’Ilayda Avantgarde اتاق های مناسبی را در فاصله 50 متری از پلاژ در پایان روز پیشنهاد می کند. منظره ای از پلاژ، وسط و بندر دشت ویل ارائه می دهد. قصر کوش آداسی در 5 دقیقه در یک نگاه قابل دسترسی است. پارکینگ و اتصال Wi-Fi به صورت رایگان در دسترس است.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل Ilayda Avantgarde همگی با سیستم تهویه مطبوع روی صفحه نمایش، مینی‌بار و کافه پر شده‌اند. برخی از منظره‌ای در mer، tandis que d’autres donnent on ville را آزار می‌دهند. میخوای سودجوی کافه باشی و غذاش خوشمزه باشه. اقامتگاه ها همچنین دارای حمام خصوصی برای ارائه دوش، صندلی توالت و لوازم توالت بزرگ هستند.

پتی دژونر در تراس مشرف به منظره ای پانوراما از جهان سرو می شود. سوراخ روی سطح نمایان است و میله آن از یک قاب ایده آل برای این منظور تشکیل شده است. حتی می توانید رستوران ها و بارها را در اطراف خود پیدا کنید.

هتل L’Ilayda Avantgarde در 5 کیلومتری کوستور پلاژ و 6.9 کیلومتر از پارک آبی آدالند واقع شده است. در آینده، در 10 دقیقه دوباره به تلفن همراه متصل می شوید و در 15 دقیقه به پایان می رسید. پارک ملی دیلک، در خروجی گوزلکاملی، 25 کیلومتر دورتر می آیید. می توانید به کبوترها و قلعه Ayasolu در سلچوک بازگردید. فرودگاه عدنان- مندرس d’Izmir در 77 کیلومتری قرار دارد.

مشخصات

مشخصات تماس