هتل بیچ کلاب دوگانای

beach club doganay

معرفی و تصاویر

هتل بیچ کلاب دوگانای 5* (beach club doganay)

هتل 5 ستاره بیچ کلاب دوگانای – All Inclusive که در سال 2016 به طور کامل بازسازی شده و درست در مقابل دریا واقع شده است، نشان گرین استار را دریافت کرده است. این هتل دارای ساحل خصوصی با پرچم آبی، استخرهای روباز و سرپوشیده، اسپا، و اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع با تلویزیون ماهواره‌ای و بالکن با منظره مستقیم یا جزئی دریا است.

اتاق های این ملک دارای کف پارکت، مینی بار، تلفن و گاوصندوق هستند. حمام خصوصی دارای سشوار و تلفن است. برخی از اتاق ها دارای حمام آبگرم و برخی دیگر دارای دوش هستند. وای فای رایگان در سرتاسر ملک موجود است.

رستوران اصلی برای صبحانه بوفه، نهار و شام پذیرای شماست. اسنک و چای بعد از ظهر نیز در طول روز سرو می شود. رستوران های à la carte غذاهای عثمانی و ایتالیایی و همچنین غذاهای دریایی را تهیه می کنند.

اسپا دارای سونا، حمام ترکی و سالن بدنسازی است. خدمات ماساژ ارائه می دهد. باشگاه ساحلی هتل دوگانای همچنین دارای بیلیارد، دارت، زمین تنیس، تنیس روی میز، باشگاه کودکان و وای فای رایگان در همه مناطق است.

این ملک گرین استار تنها 8 کیلومتر از مرکز شهر آلانیا و مرکز شهر کوناکلی، 50 کیلومتر تا فرودگاه گازی پاشا-آلانیا و 118 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. مرکز شهر آنتالیا 127 کیلومتر فاصله دارد. پارکینگ خصوصی در ملک رایگان است. مهمانان از خدمات شاتل رایگان به مرکز شهر آلانیا بهره مند می شوند.

مشخصات

مشخصات تماس