هتل رادیسون بلو باتومی

Radisson Blu Hotel Batumi

معرفی و تصاویر

هتل رادیسون بلو باتومی 5* (Radisson Blu Hotel Batumi)

هتل رادیسون بلو باتومی، واقع در باتومی، 3 دقیقه با Iveria Plage، حمام های داخلی و خارجی، رستورانی در تراس توت و همچنین اتصال Wi-Fi عالی دارد. اتاق‌های بزرگ خارج از نمای بازار، یک تلویزیون روی صفحه و یک دستگاه کافه نسپرسو را نمایش می‌دهند. هتل رادیسون بلو باتومی برچسب زیست محیطی Green Key را دریافت می کند و گواهینامه امنیتی و خدمات تحویل را به Safehotels اعمال می کند.

رویه های پارکت، اتاق ها و سوئیت های هتل رادیسون بلو در تغییرات آب و هوایی و در مکان های دیگر قرار دارند. همچنین برای یک تابوت بزرگ برای یک اردیناتور قابل حمل و همچنین برای یک استخر بزرگ از peignoirs و chaussons مناسب است.

یک بوفه پتی دژونر برای همه تشک ها سرو می شود. این رستوران به مدت 19 روز سبزیجات کبابی و میوه های تازه تهیه کرد. می توانید کوکتل های ایجاد شده در بار در تراس بریزید.

تاسیسات رادیسون بلو باتومی شامل سالن ورزشی، سونا و حمام است. برای لحظات اخیر می توانید از سرور ماساژ استفاده کنید. سرویس ناویت برای بشقاب ایوریا و دروازه دیسکو برای راحتی بیشتر تضمین شده است.

در تفرجگاه شهر نیویورک 5 دقیقه بعد به همان مکان خواهید رسید. Le Radisson Blu بهبود پارکینگ را پیشنهاد می کند. فرودگاه بین المللی باتومی در 7 کیلومتری هتل قرار دارد.

مشخصات

مشخصات تماس