هتل رادیسون ویلا اولیمپا اور سیمیلار

Radisson Vila Olimpia Sao Paulo

معرفی و تصاویر

هتل رادیسون ویلا اولیمپا اور سیمیلار 5* (Radisson Vila Olimpia Sao Paulo)

Radisson Vila Olimpia Sao Paulo واقع در منطقه Vila Olímpia، چند بلوک از خیابان Nações Unidas و Juscelino Kubitschek، یک استخر سرپوشیده گرم، یک استخر روباز با آبشار، یک رستوران در محل و Wi-Fi را ارائه می دهد. محل پارکینگ خصوصی در محل با هزینه اضافی در دسترس است.

اتاق ها جادار و دارای دکوراسیون مدرن هستند. آنها شامل تهویه مطبوع، گاوصندوق، میز، تلویزیون کابلی صفحه تخت، مینی بار و تلفن هستند. حمام خصوصی دارای دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان است. برخی از اتاق‌ها چشم‌انداز پانوراما از شهر دارند.

مهمانان می توانند از سالن ورزشی مجهز، سونا، خدمات خشکشویی، پذیرش 24 ساعته و اتاق های جلسه لذت ببرند.

رستوران Badebec در طول روز باز است و غذاهای محلی و بین المللی سرو می کند. این رستوران همچنین غذاهای آماده را از طریق سرویس اتاق 24 ساعته ارائه می دهد. هر روز صبح می توانید از یک صبحانه رایگان شامل انواع میوه ها، نان ها، کیک ها، نوشیدنی های سرد و گرم، شیرینی ها و گوشت های سرد لذت ببرید.

مرکز خرید Vila Olímpia درست روبروی Radisson و مرکز خرید JK Iguatemi در 1.3 کیلومتری آن قرار دارد. بوتیک‌ها، بارها و رستوران‌های شیک منطقه Jardins کمتر از 3 کیلومتر دورتر هستند. رستوران معروف Eataly کمتر از 1.5 کیلومتر فاصله دارد.

مشخصات

مشخصات تماس