هتل ساحلی ایمپیانا

معرفی و تصاویر

هتل ساحلی ایمپیانا(Impiana samui )

شما واجد شرایط تخفیف Genius در Impiana Beach Front Resort Chaweng Noi، Koh Samui هستید! برای صرفه جویی در این ملک، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد شوید.

Impiana Beach Front Resort Chaweng Noi، Koh Samui Samui در ساحل Chaweng، 3 کیلومتری شهر Chaweng واقع شده است. از امکانات 4 ستاره آن می توان به استخر روباز، رستوران ساحلی و وای فای رایگان اشاره کرد. میهمانان همچنین از قهوه/چای رایگان، آبمیوه تازه و میان وعده های سبک از ساعت 10:00 تا 21:00 در سالن پذیرایی هتل لذت می برند.

 

اتاق‌های هتل ایمپیانا ریزورت با معماری و دکوراسیون مدرن تایلندی دارای بالکن خصوصی هستند. همه اتاق ها نور طبیعی زیادی دارند و به خوبی مجهز به مینی بار و تلویزیون با کانال های ماهواره ای هستند.

 

میهمانان می توانند از ماساژ بدن آرامش بخش یا درمان اسپا لذت ببرند. استراحتگاه خدمات کرایه ماشین و پارکینگ رایگان ارائه می‌کند، در حالی که می‌توانید برای گشت و گذار در میز تور اقدام کنید. سرویس رفت و برگشت رایگان نیز به ساحل چاونگ نوی در دسترس است.

 

رستوران ساحلی سابای بوفه بین المللی و غذاهای باربیکیو سرو می کند. نوشیدنی‌های با طراوت در Tamarind Bar و Beach Bar ارائه می‌شوند.

 

Impiana Beach Front Resort Chaweng Noi، Koh Samui Samui   نزدیک به 3 کیلومتر تا استادیوم تایلندی بوکس و 7.5 کیلومتر تا فرودگاه سامویی فاصله دارد.

مشخصات

مشخصات تماس