هتل سنستیو پریمیوم بلک

Sensitive Premium

معرفی و تصاویر

هتل سنستیو پریمیوم بلک (Sensitive Premium Hotel Belek ) 

هتل سنسیتیو پریمیوم یک هتل 5 ستاره در بلک آنتالیا است و یک گزینه خوب از نظر قیمت و امکانات محسوب می شود. در هتل سنسیتیو پریمیوم وای فای رایگان به میهمانان ارائه می شود و همه اتاق ها تهویه مطبوع و مینی بار دارند.

هتل سنسیتیو پریمیوم بلک آنتالیا در زمینی به مساحت 18،500 متر مربع ساخته شده است. این هتل در سال 2016 افتتاح شد. در کل 402 اتاق در هتل وجود دارد که شامل 339 اتاق استاندارد، 59 اتاق خانوادگی و 4 سوئیت است. همه اتاق ها مدرن و راحت هستند.

میهمانان هتل سنسیتیو نیز می توانند از استخر و صبحانه رایگان هتل لذت ببرند. برای مسافرانی که با ماشین می آیند، پارکینگ رایگان نیز در دسترس است.

این هتل ساحل اختصاصی شن و ماسه و خدمات اسپا دارد. 4 رستوران در محل هتل وجود دارند و می توانید از وعده غذایی خود لذت ببرید. در همه اتاق ها تلویزیون های LCD با کانال های ماهواره ای وجود دارد. از دیگر امکانات رفاهی مهمانان می توان به بالکن، سرویس اتاق 24 ساعته اشاره کرد.

حمام ها شامل دوش هایی با سرشور ماساژور، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. این ویژگی بلک امکان دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم را فراهم می کند. علاوه بر این، اتاق ها شامل بطری آب و سشوار رایگان هستند.

2 استخر روباز به همراه یک استخر سرپوشیده در محل هستند. علاوه بر استخر کودکان، سایر امکانات تفریحی هتل شامل پارک آبی و مرکز تناسب اندام است.

میهمانان می توانند در یک مرکز درمانی اسپا با خدمات کامل در هتل لذت ببرند. خدمات شامل صورت، بدن و مانیکور و پدیکور می باشد. سونا، وان آبگرم، اتاق بخار و حمام ترکی نیز از امکانات هتل است.

در حالی که اینجا هستید، حتماً رستوران La Rosetta، یکی از رستوران های ایتالیایی بلک را امتحان کنید. زیرا فاصله کمی از هتل سنسیتیو دارد ارائه می شود.

 

مشخصات

مشخصات تماس