هتل شانگری لا ال واها

shangri la al waha

معرفی و تصاویر

هتل شانگری لا ال واها 5* (shangri la al waha)

 

Le Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa از 2 هتل، l’Al Bandar و l’ Al Waha تشکیل شده است. می‌خواهید این منطقه را طوری تنظیم کنید که منظره‌ای از دکور نوسانی بین کوه‌های اسکارپی و خطوط کریستالی گلف عمان را طراحی کنید. شما می توانید از دسترسی کامل به امکانات در Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa لذت ببرید. این اتصال Wi-Fi در هتل مجتمع به راحتی قابل دسترسی است.

اتاق هتل Al Waha با حداقل سطح 32 متر مربع، راحت و راحت برای فرارهای خانوادگی است. شما می خواهید از یک بالکن یا تراس در ساحل یا ماهیگیری سود ببرید. هتل ال بندر اتاق هایی با حداقل مساحت 38 متر مربع ارائه می دهد. این اتاق ها در تراس یا در بالکن کنار باغ، مرس یا پیسسین هستند.

این مجموعه شامل 19 بار و رستوران است. شما از 7 رستوران اصلی، از 2 رستوران روزانه باز، از 2 بار Piscine، از 2 سالن در سالن و همچنین 6 بار و کافه بهره مند هستید. رستوران با میوه های بازار شرکت بیت البحر در یک تراس پر زرق و برق بر روی mer. سالن BAB نوار روی پشت بام هتل همسایه است. کاپری کورت یک رستوران ایتالیایی معاصر است. ریزورت و اسپا Shangri-La Al Husn، واقع در کنار آن، 2 مکمل رستوران، شهرازاد و سلطانه را پیشنهاد می کند.

این هتل مجتمع برای یک پلاژ 500 متری، 6 پیست در دسترس توسط استادکاران و 550 متر مبلمان در محوطه اصلی 2 هتل است. شما می خواهید فعالیت های دریایی پرشور را تمرین کنید که به شما می گوید فلای بورد، ویک بورد، اسکی دریایی، کایاک فوندانت شفاف، پایه پارویی و موارد دیگر. CHI، The Spa شامل سوئیت‌ها و ویلاهای اسپا با امتیازات است و دارای بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین آن‌ها در عمان است. همه آنها در گاری، در باغ های مجلل قرار می گیرند. این هتل به بخش محیط زیست برنامه لاک پشت ها احترام می گذارد و شما می توانید از لاک پشت ها محافظت کنید و از پشت بام ها محافظت کنید.

مرکز تجاری سیتی سنتر مسقط و فرودگاه بین المللی مسقط در مناطق مربوطه در 25 دقیقه و 45 دقیقه در مسیر واقع شده اند. مرکز Mascate با یک نگاه در 15 دقیقه قابل دسترسی است. بازدید از مکان های تاریخی، تعطیلات، گشت و گذار در ساحل و سافاری در کویر سازماندهی شده است. این اتصال Wi-Fi به صورت رایگان در هتل مجتمع در دسترس است.

مشخصات

مشخصات تماس