هتل لانگ بیج ریزورت

LONG BEACH RESORT

معرفی و تصاویر

هتل لانگ بیج ریزورت 5* (LONG BEACH RESORT)

 

ong Beach Resort & Spa Deluxe – Ultra All Inclusive با امکانات بسیار ویژه ای که برای کودکان طراحی شده است، کلوپ کودکان، جلسات فیلم و طیف وسیعی از بازی ها را ارائه می دهد. استخرهای کودکان نیز موجود است. لانگ بیچ برای کودکان کوچکتر اسب سواری ترتیب می دهد. می توانید از یک مرکز نمایشگاهی و مینی گلف لذت ببرید.

لانگ بیچ با ارائه رستورانی مناسب برای کودکان، زمین بازی، فعالیت های خلاقانه مانند کلاس های آشپزی، کارگاه های صنایع دستی و بازی های پازل، به فرزندان شما اجازه می دهد در طول اقامت خود شکوفا شوند.

نگهداری از کودک و کالسکه در صورت درخواست و با هزینه اضافی در دسترس است. تخت نوزاد و صندلی بلند به صورت رایگان ارائه می شود. می توانید از سایر تجهیزات کودک مانند گرم کن شیشه شیر و مخلوط کن بهره مند شوید.

رستوران های آلاکارته با طعم های بی نظیری از غذاهای عثمانی، مدیترانه ای، ایتالیایی و چینی سرو می کنند. میهمانان می توانند از غذاهای سنتی ترکی در رستوران Hunkar لذت ببرند. بار Wine House یک محیط ایده آل برای چشیدن طیف وسیعی از شراب ها را فراهم می کند.

اسپا دارای حمام ترکی، سونا، اتاق ماساژ و سولاریوم است. می توانید از یک باشگاه ورزشی با مربیان معتبر لذت ببرید. فرودگاه آنتالیا 115 کیلومتر تا Long Beach Resort & Spa Deluxe فاصله دارد. پارکینگ خصوصی در محل رایگان است.

مشخصات

مشخصات تماس