هتل هرمز گرند

hormuz grand

معرفی و تصاویر

هتل هرمز گرند 5* (hormuz grand)

 

مجموعه رادیسون مسقط، هرمز بزرگ: گلف trésor. هرمز گراند ووس با ارائه نمایی از Montagnes of Mascate، مجموعه رادیسون مسقط، ژانر جدیدی از تجمل، فرهنگ غنی، شرقی و غربی را پیشنهاد می کند که مکمل مسافران مدرن مسافرتی است. طراحی معمولی آن توسط ولنتاین پرداخته شده و تحت تأثیر فرهنگ های غربی و شرقی قرار گرفته است. اتصال Wi-Fi توسط مکان پشتیبانی می شود.

شما می خواهید سفر خود را به هاب، خواربارفروشی واقع در سایت، یا حتی در بوفه پتی دژونر در تنگه، یک رستوران بین المللی غذاهای بین المللی که ظرفیت زیادی برای دژونر و روز ارائه می دهد، شروع کنید. مکان های شمال هند توسط قریشی باب الهند تهیه شده است. رستوران OMNY که با کلاسیک پر زرق و برق در ظرافت رستوران‌های مدرن منهتن همراه است، حامی فرهنگ براسری معاصر در Mascate است.

پیسین و زمین تنیس پدر و مادری آرام برای زندگی مدرن شما دارند. در اسپا هرمز می خواهید به مکان هایی در تایلند بروید. شما شکوه و دکور زیبای سالن زیبا را به کار می گیرید، ایده آل برای عادت به رویدادهای بزرگ محیطی و تعداد سالن های اتحادیه که پاسخگوی همه شما عزیزان است.

این هتل در موقعیت ایده آلی 11 کیلومتری فرودگاه بین المللی در Mascate و پارک های گلف در Muscat Hills قرار دارد. در همان زمان 10 دقیقه از مسیر مرکز شهر مسقط تا یکی از بهترین مراکز خرید در Mascate واقع خواهد شد. خدمات Aeroport Navette بنا به درخواست سازماندهی می شود.

مشخصات

مشخصات تماس