هتل و اسپا ساحلی نورا

معرفی و تصاویر

هتل و اسپا ساحلی نورا (Nora Beach Resort & Spa)

شما واجد شرایط تخفیف Genius در Nora Beach Resort & Spa – SHA Extra Plus هستید! برای صرفه جویی در این ملک، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد شوید.

هتل مجلل نورا بیچ ریزورت و اسپا – SHA Plus توسط باغ های استوایی احاطه شده است و از مکانی آرام و تنها 5 دقیقه با شاتل رایگان تا ساحل چاونگ لذت می برد.

استخر روباز بزرگ دارای بار شنا است. Wi-Fi رایگان در سراسر ملک ارائه شده است.

اتاق‌های کلاسیک به‌سبک تایلندی در بالای سراشیبی مشرف به خلیجی منزوی ساخته شده‌اند. امکانات لوکس مدرن مانند تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت و مینی بار در همه اتاق ها موجود است. حمام های اختصاصی دارای وان هستند.

Nora Beach Resort & Spa – SHA Plus با 10 دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی سامویی فاصله دارد. این هتل در 5 کیلومتری روستای ماهیگیر و اسکله Bo Phut قرار دارد. پارکینگ رایگان در محل ارائه شده است.

 

اسپای آنوداس دارای ماساژهای جوان کننده است، در حالی که مرکز تناسب اندام یک تمرین کامل بدن را ارائه می دهد. سایر امکانات عبارتند از میز تور و خدمات خشکشویی.

 

رستوران Pra-Suthon غذاهای اصیل تایلندی، غذاهای غربی و غذاهای دریایی تازه کباب شده را سرو می کند. بوفه صبحانه روزانه نیز در آنجا موجود است.

 

زوج‌ها به‌خصوص این مکان را دوست دارند – آنها برای یک سفر دو نفره به آن امتیاز ۸.۸ دادند.

مشخصات

مشخصات تماس