هتل پینه بای هالیدی ریزورت

pine bay holiday

معرفی و تصاویر

هتل پینه بای هالیدی ریزورت 5* (pine bay holiday)

 

هتل مجتمع در پین بی هالیدی ریزورت که در سال 2014 بازسازی شده است در خلیج کاملیمانی در کوش آداسی واقع شده است. پلاژ و بندر اختصاصی دارد. مزایای 3 ماهی ماهی در فضای باز، یک ماهیگیر سرپوشیده، یک پارک آبی برای 5 وان برای بزرگسالان، 2 وان برای نوزادان، یک اسپا بزرگ و 4 ماهیگیری برای نوزادان. این مجموعه شامل یک پارکینگ خصوصی است که بدون فضا در محل قابل دسترسی است. به علاوه، می‌توانید از صندلی‌های بلند، چتر آفتاب‌گیر و خدمات در پلاژ خصوصی سود ببرید.

این هتل مجتمع دارای 5 اتاق خواب و خانه های ییلاقی راحت است. تزیینات در سایه های مختلف، عناصر گرمایشی در بالکن خصوصی و تلویزیون.

به خاطر خود، از غذاهای محلی و بین المللی در خانه و خارج از بوفه اصلی رستوران لذت خواهید برد. این میز از 9 بار شامل بار فوایه، بار سانست، بار اسکالر، آکوا، بار مارینا، بار ساحلی، بار زرد و بار آمفی تشکیل شده است. کافه در طول روز به این کافه و مجموعه‌های آن خدمات می‌دهد.

هتل مجتمع در یک آبگرم حمام برای دکوراسیون شما قرار دارد. حمام، سونا و سالن ورزشی رایگان در دسترس هستند. بچه ها به دنیا می آیند، باشگاه کودکان، سالن کودکان با بچه ها، باشگاه Jeunesse و Soins Salle.

در این بخش، Pine Bay Holiday Resort فعالیت های دریایی را سازماندهی می کند که کابل صعود، طرح قایق، سالن ورزش آبی، کانو کایاک و کمپینگ را به شما می گوید. این میز شامل 5 زمین تنیس و تجهیزات لازم می باشد. در این مکان می توانید تاسیسات بزرگی مانند مینی گلف، پای بچه، میز پینگ پنگ، زمین والی ساحلی و سبدی روی پدال ها پیدا کنید.

مشخصات

مشخصات تماس