هتل کاریزما دلوکس

charisma deluxe

معرفی و تصاویر

هتل کاریزما دلوکس 5* ( charisma deluxe)

 

حمام 5 توالتی Charisma De Luxe Hotel دارای یک پلاژ خصوصی به طول 60 متر و یک حمام کوچک با منظره پانوراما در سراسر جهان است. به مدت 15 دقیقه در کمد قرار دارد و به دیورتر متصل است.

دوتایی از بالکن در mer، toutes les chambres استاندارد comprennent une حمام آبگرم. این می تواند توسط یک تلویزیون ماهواره ای روی صفحه LCD و یک مینی بار که حاوی بطری های آب، بطری های آب معدنی و بطری های آب بدون الکل است استفاده شود. می توانید از اتصال Wi-Fi برای اتصال به مهمانی های مشترک استفاده کنید.

در این مکان می توانید از میان حمام داخلی، حمام، سونا و مرکز زیبایی انتخاب کنید. شما از ورزش دریایی و یک مرکز طولانی در محل هتل Charisma De Luxe سود می‌برید.

پتی دژونر، دژونر و دینر بوفه سوسک سرو می کنند. با شروع روز شما، رستوران Moonlight غذاهای ترکی و بین المللی سرو می کند و شما از دسر با قهوه سیاه لذت می برید. در بار پینو این امکان را دارید که خودتان سالاد تهیه کنید و ظروف را از سبد خرید خارج کنید. می خواهید برای شام سوپ و بشقاب نان سفارش دهید.

در نهایت، هتل کاریزما در 20 کیلومتری افسوس، حدود 45 کیلومتری از مایل و پرین قرار دارد. بندر بین المللی عدنان مندرس 70 کیلومتر با شما فاصله دارد.

مشخصات

مشخصات تماس