هتل کریستال سنترو

crystal centro

معرفی و تصاویر

هتل کریستال سنترو 5* (crystal centro )

این هتل en bord de mer که فقط چند دقیقه با ماشین از مرکز آنتالیا، رو به ساحل لارا واقع شده است، با چشم انداز منحصر به فرد استخر، باغ بزرگ و امکانات متعدد خود را تحت تاثیر قرار می دهد. در رستوران های هتل می توانید از انواع غذاها لذت ببرید. اتصال Wi-Fi به صورت رایگان در دسترس است.

Passez des vacances en famille à retenir au Crystal Centro Resort – Ultimate All Inclusive. در حالی که شما یک ماساژ حرفه ای در مرکز سلامتی ارائه می دهید، فرزندان شما می توانند در استخر شنای کودکان که دارای یک توباگان بزرگ است، لذت ببرند. Les plus jeunes appreciéront également le program d’animation ouvert toute la journée et la mini-discothèque.

در کنار سفر به همراه فعال در *Crystal Centro Resort*، می‌توانید ورزش‌های دریایی مختلف، به‌ویژه کانو کایاک، لا پلنگه و چتر نجات را تمرین کنید. می توانید در سالن ورزشی ورزش کنید یا در استخر داخلی شنا کنید. Les amatores de tennis می‌تواند از زمین سر مکان سود ببرد.

هر تابستان، *Crystal Centro Resort* پذیرای گروه های رقص متعدد، شعبده بازان و هنرمندان دیگر است. می‌توانید به کنسرت‌هایی گوش دهید که 24 ساعت در 24 ساعت باز هستند. این فرمول شامل également des boissons au bar de la piscine، au bar de la plage و au bar disco است.

Chacune des chambres comprend un balcon, donnent sur l’eau. شما می توانید یک وعده غذایی را در راحتی اتاق مدرن و بزرگ خود میل کنید.

فرودگاه بین المللی آنتالیا 15 کیلومتر از Crystal Centro Resort – Ultimate All Inclusive فاصله دارد.

مشخصات

مشخصات تماس