پارک رویال کالکشن

parkroyal collection

معرفی و تصاویر

هتل پارک رویال کالکشن 5* (parkroyal collection)

 

مزایای یک درمان VIP به لطف خدمات انحصاری موسسه PARKROYAL COLLECTION کوالالامپور

مجموعه PARKROYAL کوالالامپور پناهگاه آرامش برای مسافران مدرنی است که به محیط زیست احترام می گذارند. قاب سرسبز باشکوه، رنگ های خاکی و تزئینات چوبی ظریف هتل ما پناهگاهی عالی در برابر آسمان خاکستری، مراکز تجاری و خیابان های پر جنب و جوش شهر است.

و یک نکته مثبت: ما خود را متعهد می‌دانیم که از محیط زیست و رفاه شما مراقبت کنیم. به همین دلیل ما بسته بندی های زیست تخریب پذیر، آب آشامیدنی فیلتر شده در هر اتاق و انواع گیاهان و درختان، دستگاه های تصفیه هوا و مرطوب کننده های ساخته شده از مواد طبیعی را انتخاب کرده ایم.

هتل شیک ما که در Jalan Sultan Ismail و Jalan Imbi واقع شده است، دارای 527 اتاق و سوئیت، فضاهای جلسه انعطاف پذیر و نقاط رستوران سطح بالا است که فوراً تجربه آشپزی شما را تازه می کند. شما یک طبقه کامل را خواهید دید که به رفاه کلی اختصاص داده شده است، با یک آبگرم عالی، یک اتاق ورزشی، یک استودیوی تناسب اندام مدرن، و یک استخر شنا در فضای باز.

در بیرون، بهترین فروشگاه ها و مکان های تفریحی کوالالامپور در شما حضور خواهند داشت. در فضای داخلی، کفش های خود را در بیاورید، صبر کنید و خود را تازه کنید.

مشخصات

مشخصات تماس